W razie zainteresowania współpracą, polecam przeczytanie poniższych informacji i skontaktowanie się ze mną przez: uleczqa@wp.pl
Dlaczego warto podjąć współpracę z The Adamant Wanderer?
- Blog wyróżnia się dużym zaangażowaniem wiernych i stałych czytelników traktujących moją osobę jako źródło inspiracji.
- Ciągłe bycie w drodze pozwala mi na dotarcie do wyjątkowo ciekawych ludzi i miejsc- a co za tym idzie mam narzędzia do przeprowadzenia niestandardowych i wyjątkowych sposobów reklamy, których nie mają inni.
- Regularnie prowadzę bloga od ponad 6 lat. Przeprowadziłam na nim niejedną udaną kampanię oraz wiem w jaki sposób dotrzeć do swoich odbiorców.
- Jestem aktywna na Facebooku (ponad 11tys fanów), Twitterze (1380 obserwatorów) oraz Instagramie (4800 obserwatorów), gdzie obserwuję wysokie zaangażowanie ze strony czytelników.
- Do każdej kampanii podchodzę indywidualnie i wraz z klientem staram się stworzyć niestandardowy, a zarazem najlepszy sposób na promocję marki lub produktu.
- Posty będące elementem kampanii spotykają się z zainteresowaniem czytelników i wywołują żywe i rzeczowe dyskusje, które są prowadzone przez osoby zaangażowane, świadome i wierne blogowi.
- Moje teksty i zdjęcia były publikowane w magazynie National Geographic, Auto Moto i Świat oraz magazynie Podróże. Odbywałam staże w polskich i brytyjskich magazynach związanych z podróżami, kuchnią i stylem życia.
Kim jest czytelnik The Adamant Wanderer?
- Płeć: 85% kobiety, 15% mężczyźni
- Wiek: 50% - 18-24 lata, 30% - 25-34 lat,
- Profil czytelnika: Osoba ciekawą świata z szeroką gamę zainteresowań, często nieszablonowym podejściem do codzienności i dążąca do realizacji życiowych marzeń. Jest wymagająca pod względem treści, ale też wrażliwa na estetykę. Interesują ją podróże, alternatywne sposoby zwiedzania, języki obce. To osoba aktywna, dbająca o urodę, śledząca trendy w modzie. Jednocześnie jest świadomym konsumentem, przykłada uwagę do dobrej jakości produktów oraz do tego jak się odżywia.
Współpraca i doświadczenie w reklamie na blogu
Jestem otwarta na różnego rodzaju formy współpracy obejmujące zarówno banery reklamowe, posty sponsorowane, konkursy, patronaty jak i wyjazdy.
Zależy mi jednak, aby reklama pasowała do charakteru bloga, dlatego starannie dobieram kampanie i chcę aby przyniosły korzyścć dla każdej ze stron biorących udział w projekcie.
Przykładowe kampanie zrealizowane na blogu:
- Marka Skoda zaprosiła mnie na tygodniowy wyjazd do Namibii promujący model samochodu Skoda Yeti. Wraz z grupą dziennikarzy podróżowaliśmy autami po kraju, a ja zrelacjonowałam podróż na blogu. Przykładowe posty dostępne są TU i TU.
- Wraz z marką Dilmah stworzyłam posta o podróżowaniu poza własną comfort zone, który był poradnikiem dla czytelników, ale także wiązał się z hasłem przewodnim kampanii "W rytmie natury".
- W trakcie podróży po Kostaryce zrealizowałam sesję fotograficzną promującą bezprzewodowy głośnik marki Philips.
- Miałam okazję przetestować wysokiej jakości organiczne kosmetyki marki Phenome, po czym w poście podzieliłam się z czytelnikami opinią na ich temat.
- Z bardzo pozytywną rekacją spotkał się też post związany z kolorami obecnymi w podróży, który przygotowałam dla marki Śnieżka.
- Niemiecka Centrala Turystyki zaprosiła mnie kilkudniowy wyjazd do Niemiec promujący turystykę młodzieżową w miastach Hamburg- Hannover- Berlin. Relacja została podzielona na kilka postów, oto jeden z nich.
Więcej firm z którymi miałam okazję współpracować:
Bardzo ślicznie napisany i prowadzony blog :) jestem już Twoim fanem :) sam prowadzę bloga podróżniczego i wiem ile to pracy i wysiłku potrzeba, by stworzyć coś tak pięknego :) Jestem zainteresowany współpracą a raczej nauką od mistrza jak prowadzić blog w interesującym stylu :)
OdpowiedzUsuńPozdrawiam ciepło ze słonecznych Filipin :)
Tomasz