21 kwi 2009

Planning another trip.

Miałam jutro lecieć na Sardynię za niecałe 10gr, ale jednak musiałam zrezygnować z tego wyjazdu. Pocieszające jest to, że praktycznie nic nie tracę;).
Odbiję sobie natomiast w maju, bo razem z chłopakiem ruszamy w trasę Poznań-> Barcelona-> -> Malta-> Sycylia-> Mediolan-> Berlin. Podróż wygląda może na dłuuugą, ale głównym celem jest Malta i wymyśliłam po prostu najtańszą trasę, a przy okazji odwiedzimy jeszcze Barcelonę i Sycylię;). W Mediolanie będzie tylko przesiadka, a w Berlinie zostanę najprawdopodobniej na parę dni u cioci.
Pocieszę Was, że tym razem nie zmieściłam się w kilku groszach ale w przedziale 100-200zł za osobę. A to wszystko przez to połączenie z Polski do Barcelony grrr...;))).




A to jedne z moich ostatnich lumpeksowych łupów:

jacket- second hand- 3zł
vintage bag- second hand- 3zł


I've got a (very cheap) ticket to Sardinia for tomorrow, unfortunately I had to change my plans. I'll recompense it myself in May, because I'm going with my boyfriend on a trip: Barcelona-> Malta-> Sicily-> Berlin. The main point is Malta, but we'll visit Barcelona and Trapani in Sicily as well. Then I'll stay probably by my ount in Berlin for few days. I look forward to this trip:).

51 komentarzy:

  1. fajne..żakiet bardzo bardzo;-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. marynara genialna, do Twoich marynarskich stylizacji w sam raz! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne plany, zwiedzisz kawałek świata :)
    a te łupy fantastyczne, stylowy zestaw będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj kusisz tymi podróżami, aż też chce się latac :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super wyprawa, też bym się chętnie powłóczyła po Europie :) a sh'dowych zdobyczy - gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  6. koniecznie obejrzyj nowego allena przed barcelona.
    zazdroszcze podrozy:D

    OdpowiedzUsuń
  7. oddawaj torbę, cholera jego mać! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. te podroze to samolotem czy pociagiem?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ej,jakim cudem zdobyłaś bilet na sardynię za 10 gr? Ja też chcę! Kurczę,marzę już o jakiejś podróży poza Polskę..

    OdpowiedzUsuń
  10. rav-> samolotem;). pociągiem pewnie kosztowałoby to z 2tys zł i do tego trwało by miesiącami a my będziemy tam 5dni;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Agata Natalia -> Tak bezpośrednio z Polski to nie, bo z przesiadką we Frankfurcie. A zdobyłam u linii ryanair;). W każdym raziem ciężko trafić i wynaleźć taką gratkę;).

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszczę podróży. cudna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna torebka. / Ulka, ja cię musze odwiedzić w tej Zielonej, bo później wyruszysz w świat i nie zdążę cię poznac ! / czekam na jakieś promocje w ryanairze. =) buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Planuje coś podobnego na wrzesień na trasie Barcelona -> Paryż -> Rzym z noclegami przez couchsurfing, bo wtedy też mają takie duże przeceny w rayanairze :)Co prawda ja biletów za 2 gr wyszukać nie umiem, ale takie za 15-19zł już tak, a to też nie majątek :) Wiem, że te pytania o wyszukiwanie lotów Cię strasznie irytują dlatego o to nie pytam, ale przy takiej niskiej cenie łącznej musisz jakoś omijać opłatę manipulacyjną za płatność kartą, a te 20 zł od lotu to niejednokrotnie więcej niż cena samego biletu, więc może mogłobyś chociaż zdracić jak udaje Ci się to zrobić?

    Marta

    P.S
    Bardzo fajna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. w sumie moge nawet zadać konkretniejsze pytanie :) co zrobiłaś/ w jakim banku masz kartę visa electron, że przy próbie płatności nie wyskoczył Ci napis: brak autoryzacji?

    M.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ula, nie wiem jak Ty znajdujesz te bilety za grosze, bo mój najniższy rekord to bilet na Wizza do Belgii za 5,39 zł xD

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny żakiet!!!!Też chcęęęę !!!Ajjjj!! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Marta-> tak, mam właśnie vise electron, dlatego omija mnie opłata manipulacyjna. Konto mam w banku BZ WBK i jest to konto>30. Polecam, do 30roku życia omija się wiele 'bankowych' opłat;).
    Na wakacje rzeczywiście nie ma zbyt duzych promocji w ryanairze, ale wrzesień to już dobry miesiąc. Fajnie brzmi ta wycieczka, mama nadzieje, ze znajdziesz niedrogie loty:).

    OdpowiedzUsuń
  19. każdym kolejnym wpisem wyjazdowym kusisz mnie, żebym i ja spróbowała;) obiecuję, że przyjdzie na to czas:)

    OdpowiedzUsuń
  20. W takim razie muszę się zorientować jak to jest z tą kartą, bo mojej visy electron z mbanku nie akceptują :/. Też mam taką nadzieję ;). W sumie znaleźć to nie jest problem, kwestia tylko żeby zgrać terminy lotów tak żeby każdy z nich był promocyjny,a przy tym to czasami trzeba się nieźle nagimnastykować biorąc pod uwage, że w zasadzie codziennie inny lot jest objęty promocją. Dzięki wielkie za informacje o banku i czekam z niecierpliwością na relację z Twojej majowej wyprawy :)

    Marta

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo pocieszające.. jak Ty znajdujesz takie okazje?
    iście marynarko, zachwycające znaleziska.

    OdpowiedzUsuń
  22. Barcelony i Mediolanu zazdroszczę. Fotografuj ludzi w Medionaie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Marta-> dokładnie, to jest najtrudniejsze:).

    Marcepanowa-> Tak jak pisałam, w Mediolanie tylko przesiadka, więc nie ruszę się z lotniska;). A ty już przecież widziałaś moje zdjęcia z Mediolanu:). I uważam, że na Malcie będzie dużo ciekawiej niż w Mediolanie;).

    OdpowiedzUsuń
  24. no plan podrózy inpomujacy..ale musiałaś się trochę namęczyc żeby tak zgrac to wszystko. A mam pytanie co do płatnosci czy w Ryanair można płacic tylko Visa Elektron?

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy-> No trochę musiałam się namęczyć, ale wyszukiwanie lotów to w pewnym sensie moje hobby, wiec robię to z przyjemnością;).
    Za bilet można płacić wszystkimi kartami, jednak tylko visa electron zapewnia brak opłaty manipulacyjnej, która wynosi 30zł (nie pamiętam czy przy wszystkich kartach taka sama). W każdym razie przed kupnem biletu napisane jest, ile za jaką kartę trzeba dopłacić.

    OdpowiedzUsuń
  26. Marta -> a uaktywnilas na mlinii mozliwosc placenia delfinkiem w sieci? Bo domyslnie jest zablokowane...

    OdpowiedzUsuń
  27. dziękuję za odpowiedź..i jeszcze jeśli możesz odpowiedziec na jedno pytanko;) Visa debit Electron czy Visa Elektron? Bo zauważyłam, iż na stronie jest podana ta pierwsza..więc już sama nie wiem. Dziękuję jeszcze raz za odpowiedź. I świetna marynara!!!Znaleźc taką w SH to chyba cud!

    OdpowiedzUsuń
  28. Rav -> właśnie tego nie zrobiłam, ale wczoraj wertowałam internet w związku z tą sprawą i udało mi sie dojść do tego, że w niektórych bankach trzeba aktywować tę opcję i dlatego w najbliższym czasie coś z tym zrobię ;)

    Marta

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy-> Ja mam vise electron, może ta pierwsza (najwyrazniej debetowa) też się zalicza do tych "darmowych", ale tego już nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  30. Hah, dzięki Ula za dodanie do listy, jest mi niezmiernie miło :)))

    OdpowiedzUsuń
  31. wspaniała wyprawa Cię czeka,zazdroszczę z całych sił!
    łupy ciucholandowe naprawdę śliczne.....

    OdpowiedzUsuń
  32. Ty to masz fajnie z tymi wyjazdami ;)) Super marynarka!

    OdpowiedzUsuń
  33. No wlasnie, co za komfort- nie musisz wcale jechac bo nic nie tracisz :)
    Swietna jest ta marynarka.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ulu! W Barcelonie koniecznie zboczcie z Rambli w stronę MACBA, w prawo, idąc od Plaza de Catalunya! Tuz obok największej turystycznej stolicy zaczyna się inny świat:) Pełno małych uliczek, które wieczorem ożywają: masa młodych ludzi, boskich secondhandów (nawet specjalnych, tylko z okularami, nie wiedziałam, że takie istnieją! Drogo, ale popatrzeć warto:) Spędzaliśmy tam każdy wieczór.
    Aha, i upolowałam ostatnio podobna marynarę :) Będzie Ci pasowac do marynarskiego stylu:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. wiesz Ula, ja nie kumam jednej rzeczy... nawet jak bilet jest dajmy na to za zlotowke, albo za euro, to oni i tak naliczaja tych wszytskich oplat i podatkow, ze cena biletu wzrasta.. juz niemowiac o bagazu i tych manipulacyjnych dziadostwach... wiec jak Ty szukasz ze akurat bez tych oplat udaje Ci sie znalezdz bilet :)
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  36. Porco rosso-> Dziekuje bardzo, Twoje rady na pewno sie przydadza!:) Bylam kiedys w Barcelonie ale juz niewiele pamietam;))).

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy-> Zgadza się, ubezpieczenie to dodatkowy koszt, bagaż, pierwszeństwo wejścia na pokład itd, ale ja z niczego nie korzystam, stąd cena biletu pozostaje taka sama:). Wystarcza mi bagaż podręczny do 10kg, ubezpieczenia na szczęście jeszcze nigdy nie potrzebowałam (i mam nadzieje, ze nie bede;) ), a to pierwszenstwo wejścia na pokład to praktycznie ściema;).

    OdpowiedzUsuń
  38. Torebka mnie zabiła <33
    A i jak przeczytałam wakacyjne plany + kosztorys to umarłam po raz drugi;)

    OdpowiedzUsuń
  39. ta marynarka to jakiś cud. zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  40. hmm ale ja latam zawsze z Wiednia (tu mieszkam) i wiesz oporcz tego wsztykiego zawsze np do ceny biletu 1€ doliczaja tzw Steuern und gebühren i to sa tzw podatki i oplaty ale w to nie wchodzi ani pierwszenstwo wejscia na poklad ani bagaz ani oplata manipulacyjna NIC o takie cus narzucane przez linie lotnicza i tego nie kumam, bo owsem sa bilety nawet za 1cent ale jak kliklam "dalej" to mi naliczylo tych ich oplat 40E bez bagazu i niczego :/ i tego tak troche nie rozumiem...

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy-> Aaa, więc chodzi Ci po prostu o opłaty lotniskowe, w takim razie kiedy kupuję tak tani bilet to zawsze jest to promocja, w której podatki i opłaty lotniskowe kosztują symboliczne 1gr. Oczywiście do zdecydowanej większości biletów doliczane są te opłaty, no ale jak chce się jak najwięcej zyskać to trzeba się napracować;).

    OdpowiedzUsuń
  42. barcelona jest super! Bylam tam dwa lata temu!

    OdpowiedzUsuń
  43. aaaa no to kumam:) wiec to nie jest takie banalne jak myslaam, trzeba tak dlg szukac az mi wyskoczy ze za 1euro sa tez te oplaty :) no okey bardzo dziekuje za wsztykie informacje :)

    OdpowiedzUsuń
  44. hej. jak to za niecale 10 gr na Sardynię?! haha! to mozliwe?:D
    dirty-hair.ownlog

    OdpowiedzUsuń
  45. zazdroszczę :) ja wakacje chyba spędzę tym razem w Polsce

    OdpowiedzUsuń
  46. Swietna trasa, fajnie, ze bedziesz na Malcie. Jestem w niej zakochana po uszy, cudowne miejsce. Zdecydowanie musze tam jeszcze pojechac, naprawde warto. Ostro zwiedzalismy przez dwa tygodnie, a wciaz zostalo nam tyle miejsc do zobaczenia:)

    OdpowiedzUsuń
  47. hello czy mogla bys zdradzic jak wyszukujesz takie okazje jak np lot za 10 gr a caly euro trip za 200zl? dzieki i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Wchodzisz na strone lini lotniczych i sprawdzasz po kolei ile kosztuje dany lot. Nie ma w tym zadnej filozofii :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Robię to dokładnie tak jak napisał Anonimowy;).

    OdpowiedzUsuń