2 kwi 2009

Can't you sea?

Haaa od wtorku nie widziałam ani jednej chmurki:D.
Jak porzuciłam zimowy płaszcz, to nie na koszt lżejszej kurtki, ale od razu zamieniłam go na bluzkę połączoną ewentualnie z marynarką, na nogi założyłam tenisówki i czułam się świeeeetnie!
Marynarka swoją drogą jest najnowszą zdobyczą z lumpeksu. Utwierdziłam się tylko w przekonaniu, że najlepszym miejscem do kupowania marynarek są właśnie second handy. Czeka ją jeszcze niewielka przeróbka, ale już dziś debiutuje na blogu.
Jeśli chodzi o styl marynarski to myślę, że będzie to jeden z najsilniejszych trendów w tym sezonie, który opanuje moją szafę;).






jacket- Marks and Spencer, SH- 5zł

blouse- second hand- 3zł

acid washed jeans- Cheap Monday- ok. 120zł

plimsolls- Urban Outfitters- ok. 12zł

bag- second hand- 3zł

scarf- a gift


Sailor style is one of the Spring/Summer trends, that I like the most.

32 komentarze:

  1. Już bardziej marynarsko się chyba nie da.
    No, chyba, że tatuaż-kotwica na ramieniu;)
    Super, Ulu! :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak! Kotwica na ramieniu to podstawa stylu marynarskiego;D.

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba tak. ;) u mnie styl marynarki chyba również będzie królował.
    uniwersalnie, na każdą okazję. super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie,fajnie ! Marynarski Ci pasuje ;-) A trampeczki skąd? H&M ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie zorientowałam się że w mojej szafie to prawie większość rzeczy jest w paski: jak nie czerwone to granatowe:)
    U mnie w sh to marynary same duże w dodatku z jakiegoś poliestru - fuj!
    Oddawaj! ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna marynarka, bluza, torebka :D Nie ma co, marynarski styl jak ta lala..Bardzo ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy-> Urban Outfitters;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja szukam marynarek w SH i lipa. Ale to wynika z moich odmiennych preferencji, musza byc glownie dopasowane... ech

    OdpowiedzUsuń
  9. Styl marynarski to jest to, co lubię ;) zazdroszczę marynarki i marmurków! ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście z stylem marynarskim nie przepadam, a przynajmnej nie widze w tym siebie;p

    O tak najlepsze marynarki można znaleźć w lumpeksie;]
    Torebka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw!Marynara,wąskie spodnie,paski,idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zestaw!Bardzo mi sie podoba...Zazdroszcze,ze masz spodnie marmurkowe,a ja wciaz szukam i szukam...:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. masz czadowe marmury

    ~gjang

    OdpowiedzUsuń
  14. wyrzuc paszmine. zamien na apaszke;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. just found your blog its lovely.
    acid wash jeans are amazinggg

    OdpowiedzUsuń
  16. swietny zestaw..uwielbiam styl marynarski i tez u mnie bedzie panowal..jak co lato zreszta:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Też się przekonałam, że najlepiej kupić marynary w lumpeksie ;-) ja kupiłam 4 ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. gosia-> jak się nie ma co by się chciało, to się nosi co się ma;)).

    OdpowiedzUsuń
  19. i love the sailor style on you !

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja jakoś nie mogę się przekonać do noszenia marynarek. Kupiłam rok temu czarną elegancką w Reserved i jeszcze ani razu nie ubrałam. Tobie ewidentnie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  21. moje serce, umysl i dusze rozrywa dzika zazdrosc!

    OdpowiedzUsuń
  22. podoba mi się marynarka i torba. świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. o kurde, wygląda identycznie jak mój szkolny mundurek :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Wreszcie mamy wiosne w ZG;) A marynarki rzeczywiście najlepsze są w sh, co prawda czasami jest problem z rozmiarem ale jak już się jakąś znajdzie to jest fantastyczna i co najważniejsze niepowtarzalna.

    OdpowiedzUsuń
  25. Blazer and acid washed jeans, looks great!=)

    OdpowiedzUsuń
  26. ooo, uwielbiam to połączenie - marynarska bluzka i marynarka plus czerwień. uśmiech też pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo mi się podoba. Styl marynarski jeszcze kiedyś do mnie wróci lecz może nie jeszcze w tym sezonie ...

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie cie widziec taka rozesmiana! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam styl marynarski, cieszę się gdy prawie każdego roku latem pojawia się dużo rzeczy w tym stylu:):)Fajnie połączyłaś tę marynarską górę z tymi spodniami bo sama do takie góry pewnie założyłabym białe spodnie, albo spódnicę:):)
    Lia

    OdpowiedzUsuń
  30. Super zestaw wymyśliłaś, sama bym się tak ubrała:)

    OdpowiedzUsuń
  31. love your jeans!

    OdpowiedzUsuń