19 kwi 2009

Lazy Sunday.






Bardzo udany numer "Forum". Wiele dobrych wywiadów z ciekawymi osobami. Część z nich widzicie na okładce.


Deser, czyli miodowe ciasto przekładane masą budyniową, na wierzchu posmarowane masą krówkową i posypane podprażonymi orzechami włoskimi, to jedno z moich ulubionych jakie robimy razem z mamą. Z opisu może wydawać się za słodkie, ale jest na odwrót, bo dodajemy do niego bardzo mało cukru.


cardigan- H&M
t-shirt- River Island
acid washed jeans- Cheap Monday
bow- Claire's



This cake is one of my favourite one. I've made it with my mum and it's with pudding, toffee and roasted walnuts on the top.

36 komentarzy:

  1. jak uroczo ;) slicznie Ci z ta kokardka we wlosach. ale mi narobilas ochoty na jakies dobre ciacho :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ciacho wygląda przepysznie.
    kokardka urocza a numer Forum rzeczywiście udany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Głównie ze względu na moje ostatnie zapędy kulinarne byłabym bardzo wdzięczna za przepis na to pysznie wyglądające ciacho, dałoby się zrobić ? ;)

    No a Ula jak zwykle promienieje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy-> będzie ciężko bo czeka mnie przepisanie wszystkiego na komputer, ale daj mi trochę czasu a zrobię to;))).

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie wyglądasz na okoliczność niedzieli, ja mam na sobie piżamowe spodnie w sznaucery :P

    OdpowiedzUsuń
  6. kokardka- mistrzostwo ;) A Ty znowu z tym jedzeniem...aaaAaa, ratunku! ;)
    PS. Ja właśnie jestem w momencie zmiany lustra i tez myślałam o Canonie 400, ostatecznie zdecydowałam się na Sony Alfa z obiektywem Sigmy, ale powiedz mi, jak się sprawuje?

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się szaleńczo pierwsze zdjęcie i Twój minimalistyczny pokój.

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę kupić to pisemko, bo widze interesujące nazwiska :) Twoje marmury boskie <3 przejżałam Twoje poprzednie notki i widzę że też kochasz jamniczki ;)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. uroczo wygladasz z ta kokardka

    OdpowiedzUsuń
  10. przesłodko z ta kokardką i pysznym ciachem na niedzielę. ach jak ci zazdroszczę, że tyle pyszności umiesz wyczarować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. na pierwszej fotce wyglądasz po prostu ślicznie!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem fanką wszelakich kokardek ;-) A co do placucha to robię z mamą coś podobnego i nazywa się to 3 bit lub toffee ;-) w zależności od spod ;P palce lizać!

    OdpowiedzUsuń
  13. z cheap monday to wiadomo-marmurki najlepsze ;):)
    strasznie ładnie wyglądasz na tym pierwszym zdjęciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciasto wyglda pysznie...ty tez;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz przeuroczo i dziewczęco!
    Czytałam ten numer Forum i też mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  16. Oczywiście, jak będziesz miała tylko trochę czasu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. canona40d mam zamiar.

    nie podoba mi sie sposob komentowania u Ciebie, wole pop-up czy cokolwiek innego, bo zeby u Ciebie cokolwiek skomentowac, musze wlaczyc opere zeby cokolwiek skomentowac, maslo maslane. ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ula... daj przepis, nie bądź żyła. PS. mamy identyczne talerzyki ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ajj jak uroczo z tą kokardką we włosach wyglądasz:D

    OdpowiedzUsuń
  20. ciacho wygląda apetycznie, że też od dziś muszę być na diecie ..

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak Ty to robisz, że po Tobie nie widac, że ty jesz tyle ciasta? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jem wszystko na co mam ochotę, ale nie obżeram się (za często;) ) jak szalona. Poza tym odżywiam się zdrowiej od przeciętnego człowieka. I to cała "tajemnica";). Żadnych głupich diet, głodówek. Nigdy! Jestem wielką przeciwniczką;P.

    OdpowiedzUsuń
  23. tasty!

    your hair bow is really cute.

    OdpowiedzUsuń
  24. Uroczo wyglądasz na tych zdjęciach, śliczna kokardka. A ciacho mniaam ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. No wlasnie, nie obzerasz sie, a ja bym chyba nie mogla poprzestac na jednym malutkim (jak na zdjeciu) kawaleczku takiego ciasta!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale ja też nie poprzestaję zazwyczaj na jednym malutkim;))). Gdybym jadła naprawdę malutko to byłabym też drobniutka, a nie dokońca tak jest, Swego czasu schudlam 11kg, bo zaczęłam jesc po prostu mniej i nie jesc wieczorem i myślę, ze to najprostszy sposób na schudnięcie, bo nie chodzi też o głodzenie się.

    OdpowiedzUsuń
  27. same słodkości - kokardka, forum, ciasto. jadłam kiedyś takie z cukierni, pewnie domowe jeszcze lepsze

    OdpowiedzUsuń
  28. cute! ahhh that cake is killing me sooo good

    OdpowiedzUsuń
  29. Kurcze, robicie z mamą tak wspaniałe ciacha że aż mi tu ślinka na klawiaturę kapie ;) zawsze idealnie dopracowane, niczym z najlepszej cukierni :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Sloodko wygladasz z ta kokardka;D i sliczny pasiasty kardi;D

    OdpowiedzUsuń
  31. A ja się pytam jakim cudem tak tanio podróżujesz!! Ja się pytam!!

    OdpowiedzUsuń
  32. ślicznie wyglądasz, super marmurki. i w ogole co robisz, ze jestes taka szczupła, bo smakołyków widzę sobie nie odmawiasz :)
    pozdro. :)
    dirty-hair.ownlog

    OdpowiedzUsuń
  33. Proszę o przepis! :)

    OdpowiedzUsuń