8 paź 2012

Video from our trip to Japan.

Zmontowałam wreszcie filmik z naszego wyjazdu do Japonii, więc z przyjemnością dodaję go dzisiaj na bloga. Nie przyłożyłam się do kręcenia, popełniłam trochę błędów technicznych, więc od projektu tradycyjnie bije amatorstwem, ale dobrze się bawiłam przy edycji i myślę, że dzięki otoczeniu, treści i muzyce całość wyszła pozytywnie. Jeżeli video wywoła na Waszych twarzach chociaż niewielki uśmiech, to znaczy, że praca nie poszła na marne;).
Miłego tygodnia!


Najlepiej jeśli przed rozpoczęciem załadujecie video w jakości 1080p.

muzyka: CocoRosie - Japan

77 komentarzy:

  1. bardzo pozytywny film :)) i nawet jest plujący pan hah :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż mnie serduszko zabolało z zazdrości ale uśmiech też jest! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę podróży do Japonii jeśli od tego zabolało serduszko:)

      Usuń
  3. haha uwielbiam! muzyka naprawdę świetna:D zawsze widać praca nad czymś sprawia komuś przyjemność, ponieważ efekt potem jest fantastyczny. Na pewno wiele osób się uśmiechnie;)
    Tobie również miłego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  4. był usmiech :) kalina

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam was obie! :)
    filmik jest prześwietny, cały oglądałam z uśmiechem na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę świetny filmik, strasznie dobrze zmontowany. Kręcony lustrzanką?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej,magiczny! świetna robota! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Łuhuuuu! Dawno tak mi się nie podobał twój post. Świetna robota! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałaś nadzieję, że filmik wywola chociaż uśmiech? Ja całe 5 minut 38 sekund szczerzyłam się, jak głupi do sera;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem czemu, ale ten filmik wcale nie jest ciekawy... uśmiechu też nie pie wywołuje... i te wasze głupie miny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehhh zrzędy nawet w czymś tak pozytywnym potrafią znaleźć same negatywy! Oczywiście, że filmik jest ciekawy, a te Wasze "głupie miny" nie są nawet w 1% tak głupie jak autorka powyższego komentarza :)

      Usuń
    2. Wybacz, że jesteśmy takie dziecinne i zdobywamy się na głupie miny, jakoś nie możemy się odnaleźć w tym poważnym świecie dorosłych:(.

      Usuń
    3. Anoniomowy --> Rozumiem, że konstruktywna krytyka Cie boli. Lubie blog Uli ale nie zawsze muszę słodzić. Bo od głupich to nie najlepiej wyzywać kogoś anonimowo - szkoda tylko, że pewnie osobiście już byś mi tego nie powiedział/a. Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Obejrzałam z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  12. haha, genialnie to oddałaś, strasznie mi się podoba! ciekawa jestem materiału którego tu nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. mega filmik! świetnie dograny z muzyką. Cała się uśmiecham teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny filmik,jak zreszta wszystkie poprzednie. Naprawdę twój blog jest wspaniały i inspirujacy. Marzy mi się, by kiedyś podróżować tak jak ty;) mogę spytać w jakim programie go przerabialaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ochhh dziękuję ogromnie! Przerabiałam w Final Cut Pro X, a poprzednie filmiki w iMovie.

      Usuń
  15. Uwielbiam CocoRosie! Super, Tobiaszowi też się bardzo podobał! ~157

    OdpowiedzUsuń
  16. Ula, to chyba fałszywa skromność, bo filmik jest niesamowicie profesjonalny i w ogóle jeszcze zbieramy szczęki z podłogi z moim M. i trochę mamy ci za złe, że jesteś taka młoda, zdolna i zorganizowana... No jak tak można, no? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie, to nie fałszywa skromność, po prostu ustawiłam sobie wysoko poprzeczkę jeśli chodzi o kręcenie/edytowanie filmów i chciałabym osiągnąć ten poziom pewnego dnia. Bardzo miło, że tak mnie postrzegacie, bo ja się w ogóle nie czuję zorganizowana, no i młodsza i zdolniejsza też mogłabym być haha;).

      Usuń
  17. Świetny. Naprawdę bardzo fajnie to sobie poukładałaś. Co zakładam, że nie jest proste. Ile zajmuje Ci przygotowanie takiego filmiku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:* W zasadzie to nie wiem ile czasu zajął mi montaż, ale z 20 godzin spokojnie;)).

      Usuń
  18. Super synchro z muzyką. Fajne ujęcia, niekiedy ten efekt stabilizacji ekranu się rzucał w oczy, ale i tak fajne. Zazdroszczę podróży ;)

    PS: Co to za font?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, ta stabilizacja obrazu nie wyszła dobrze w niektórych fragmentach. Font to ride my bike ;)

      Usuń
  19. Cocorosie zawsze daje rade a filmik zaiste wywoluje usmiech pod urojonym wasem ;) cholera ta bzu,chce jej figure :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam ten filmik jak z resztą całego Twojego bloga! Jesteś bardzo inspirującą osobą. Ja np. jak pierwszy raz odwiedziłam Twojego bloga to od razu zrobiłam listę miejsc, do których marzę, aby pojechać (mam nadzieję, że mi się to uda ;) ). Tobie również życzę, abyś dalej zwiedzała świat i odkryła wszystkie jego zakamarki ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Z tą poprzeczką masz podobnie jak ja. I bardzo dobrze. Im wyżej poprzeczka tym lepiej, szczególnie jak widać, że naprawdę ją doganiasz. Bardzo dobrze dobrana muzyka i synchronizacja, a to nie takie łatwe. Niektóre ujęcia są naprawdę mistrzowskie, a szczególnie jak skupiasz się na ludziach, czy to na jezdni czy pojedynczych na chodniku czy w metrze. Ludzie są esencją kraju a ty to super pokazałaś. Z błędów to myślę, że wiesz, sporadyczne zachwiania ostrości, w niektórych scenach balans bieli i trzęsienia spowodowane zapewne radzeniem sobie aparatu ze stabilizowaniem obrazu (ale tu ciężko nawet tego uniknąć, bo bez tego trzęsienia byłyby większe, a przecież nie będziesz wszędzie ze statywem łazić). Ogólnie rzecz biorąc - dobra robota! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Po zobaczeniu zdjęć pomyślałam sobie "może kiedyś...".
    Po tym filmiku chcę tam jechać teraz, zaraz!;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny filmik!!! Fajne przeżycie artystyczne, z uśmiechem i ekscytacją :-) Uwielbiam tu zaglądać. Pozdrowienia z Zielonej Góry :-)
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  24. Pokemonowy świat :) I zero Japonek w tych ich skarpetach/pończochach noszonych na wierzchu. We Francji zawsze sprawiają, że muszę sobie skręcić kark ;)

    psst
    4:51 - uuuwielbiam :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej, uploaduj jeszcze raz, tylko nie zaznaczaj Youtubowej stabilizacji obrazu i będzie się oglądać dużo lepiej :)

    Seba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie youtubowa stabilizacja tylko ta z edycji. Nie udało się nic więcej zrobić z fragmentami na których mocniej zatrzęsłam aparatem, a gdybym w ogóle chciała tego uniknąć w efekcie końcowym, to musiałabym wywalić część klatek.

      Usuń
  26. swietny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Faktycznie coś jest nie tak z obrazem, jest taki 'wobbly'. Jak oglądasz oryginalny plik to też są takie jaja z obrazem, czy ten efekt wystąpił po wrzuceniu na utuba?
    Porównaj sobie, bo jeśli faktycznie to wina utuba, to może warto załadować ponownie.
    Poza tym filmik mi się bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie są jaja z obrazem tylko efekt stabilizacji przy mocniejszch wstrząsach kamerą;). Żeby tego uniknąć potrzebne są już profesjonalne akcesoria do kręcenia, bo inaczej nie da się poruszać trzymając ręce całkowicie sztywno.

      Usuń
    2. Na utubie jest pełno filmików kręconych 5dmkII z ręki, bez użycia dodatków typu steadycam. Wyglądają lepiej, więc może pobaw się bardziej ustawieniami w samym aparacie.
      Aha, żeby nie było - film jest świetny, tylko ten przelewający się obraz trochę razi:/

      Usuń
    3. Myślę, że ustawienia w aparacie nie mają w tym przypadku nic do rzeczy, bo przed stabilizacją nie było przelewającego się obrazu. Jesteś w stanie podrzucić linki do przykładowych filmików, gdzie ktoś manewruje/trzęsie aparatem a mimo wszystko film jest gładki?

      Usuń
    4. Wiadomo, że podczas chodzenia i filmowania obraz zawsze będzie się trząść, nigdy nie będzie gładki, ale wygląda to lepiej, niż efekt 'galarety' przy włączonej stabilizacji obrazu. Takie są moje odczucia, przykładowo http://www.youtube.com/watch?v=aptmkOxkyws&feature=g-user-u

      Usuń
    5. To nie możliwe, że facet tak kręcił z ręki, więc nawet jeśli nie ma dodatkowego sprzętu, film był edytowany przez profesjonaliste. Tam nie ma zatrzęsienia w żadnych fragmencie i w ogóle nie ma co porównywać do mojego, które dawało jeszcze gorszy efekt niż ta galareta, choć ona oczywiście też jest beznadziejna.

      Usuń
  28. cocorosie <3
    i wy urocze! filmy to jednak jest COŚ! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. na moje pytania o montaż odpowiedziałaś już powyżej, dlatego chciałam tylko napisać, że filmik z przyjemnością się ogląda, na co wpływ ma dobry montaż, dobry obraz z Canona i przede wszystkim wprawne oko tych osób po drugiej stronie obiektywu :) no i duży plus za miny i skakanie na ulicy :D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. oja.. własnie wszystko mi zburzyłaś. Lecę jutro do Norwegii i miałam brać tylko aparat.. no ale teraz chyba będę musiała wygospodarować trochę miejsca w torbie na kamerę;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Chciałabym tylko napisać, że jesteś genialna!
    Uwielbiam Twojego bloga, jesteś dla mnie ogromną inspiracją. Czasami zaglądam tutaj, tylko dlatego żeby się zmobilizować do działania i skupić się na dążeniu do celu.
    Super filmik, muzyka świetnie pasuje! Dla osoby, która nie ma zielonego pojęcia o montowaniu filmików efekt jest niesamowity ;)
    Pozdrawiam
    K.

    OdpowiedzUsuń
  32. W jakim programie przerabiasz filmiki? :)
    Doczytałam, że studiujesz w Anglii - mogłabyś napisać na jakim uniwersytecie i jaki kierunek? Jestem zainteresowana tym tematem, bo sama planuję wyjazd do UK na studia (a może i nawet na stałe :)).
    A tak na marginesie, to UWIELBIAM Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Ten przerobiłam w Final Cut Pro X i przy nim pozostanę, poprzednie w iMovie. Studiuję na University College of Birmingham, kierunek Food and Consumer Managament. Polecam studia w UK, są spoko i masz do wyboru mnóstwo kierunków, na które nie mogłabyś liczyć w PL.

      Usuń
    2. To chyba ściągnę ten program, bo od dawna szukam takiego, co miałby ręce i nogi, a ten wygląda w porządku :).
      A jaki miałaś wymóg odnośnie matury? Ogólnie boję się, że nie zdobędę tych 70-80% (myślę o Bath, Lancaster albo Yorku), a ten próg jest trochę .. zbyt wysoki.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    3. Nie wiem czy jest na Windowsa, chyba że masz Maca. W każdym razie iMovie też jest bardzo spoko. U mnie próg maturalny był chyba 75%, ale nie bój się, nie zawsze ściśle się tego trzymają, patrzą też na list motywacyjny czy jakieś dodatkowe rzeczy jak wolonariat, doświadczenie w pracy itp.

      Usuń
  33. Za każdym razem kiedy oglądam Twój film z NY z Bzu to mam łzy w oczach - ta scena, gdzie ona stoi nocą i patrzy na Manhattan - boskość. A teraz Japonia - cudowne wyczucie i muzyka.
    Jesteś inspirująca, piękna i szalenie wrażliwa.
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak ktoś może uważać, że jestem piękna, ale wiem na pewno, że Twój komentarz jest piękny, za co bardzo dziękuję!:*

      Usuń
  34. Ah! Cudowny, wspaniały, zabawny, szalenie inspirujący. Fantastycznie dobrana muzyka. Brak słów.
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  35. Jaki obiektyw uzwyalas? 50tke?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głównie 50tka, ale też Canon 24mm 2.8.

      Usuń
    2. Wszystko freehand czy jakis maly statyw mialas ze soba? Ja musze poszukac sobie jakis statyw na podroze, ale ten co mi sie podoba kosztuje $700 :/

      Usuń
    3. Wszystko z ręki. Mam jeden statyw, ale bardzo marny i ostatni raz używałam go z dwa lata temu;).

      Usuń
  36. haha, super ten fragment, kiedy muzyka jest zsynchronizowana z tańcem na ulicy. Uśmiech jest :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo mi się film podobał. A co do "wobbly" to myślałam, że tak specjalnie i już się miałam pytać jak osiągnęłaś taki fajny efekt:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Filmik cudowny! Bardzo przyjemnie się oglądało. Uwielbiam takie łapanie momentów. No i ujęcia w ogrodzie. Magiczne!

    Dziękuję Ula za motywację po raz kolejny! Będę rozwijać moje umiejętności w robieniu filmików bo warto :)

    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  39. w zakładce 'fotografia i sprzęt' napisałaś, że do kręcenia filmów HD jest wymagana 'najszybsza' karta pamięci, o co w tym chodzi? już kiedyś miałam zapytać, ale zawsze umykało mi to, a jak zobaczyłam ten filmik to mi się przypomniało. Co do filmiku to jest świtny, szkoda, że częściej się nie pojawiają, bo uwielbiam je oglądać! BRAWO ULA!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. niesamowity filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Super sprawa!Zapraszam do mnie:)http://lifegoodmorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. super filmik! w jakim programie montowalas?

    OdpowiedzUsuń