22 sty 2009

Rolled up sleeves.

Bardzo dobrze czuję się w marynarkach z podwiniętymi rękawami, a to sprawiło, że tej jesieni i zimy nie było niemalże tygodnia, żebym nie miała jej na sobie;).
Nie pamiętam gdzie wypatrzyłam ten trend, ale była to na pewno któraś ze stron "street fashion" lub blog zagranicznej szafiarki. Możliwe, że była to Karla, bo jak dla mnie, to jest to jeden z najbardziej charakterystycznych elementów jej ubioru.
Tutaj mam pod spodem za dużą koszulę, którą razem z marynarką najbardziej lubię łączyć właśnie z "latex" lub klasycznymi leginsami:).

ivy

ivy

jacket: Next, second hand- 1zł
shirt: second hand- 1zł
leggings: American Apparel, eBay- 25zł
shoes: gojane.com- ok 50zl

52 komentarze:

  1. świetne leginsy, zakochałam się w nich od kiedy pierwszy raz zobaczyłam je na blogu carla's closet. wyglądasz w nich bosko! poza tym bardzo podobają mi się wystające spod żakietu rękawki koszuli.jednym słowem mistrzostwo:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. i love your leggins! they are hot ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi sie:D wlasnie szukam takiej oversized marynarki:D ale mysle ze predzej znajazlabym ja w jakims secondhandzie w Polsce niz tutaj w charity shopie. ogolnie w Dundee nie ma fajnych charity shopow;) a troche chyba szkoda mi kupowac nowa:P tym bardziej ze nie moge robic zakopow w tym momencie;) a i swietne zdjecia:D

    OdpowiedzUsuń
  4. ekstra wyglądasz, masz gdzieś w poprzednich notkach zbliżenie butów? bardzo mi się podoba, legginsowa zazdrość!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo, bardzo fajnie. O tym na czacie mowila stylistka - ja mam wlasnie tak budowac stylizacje, wokol gory, zeby nogi byly akcentem EKSPONOWANYM, dlatego na pierwsze miejsce w mojej wishlist wskakuja legginsy, nie lateksowe, ale jakiekolwek inne. Na lateks nie mam odwagi :>

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki za linka :)
    reakcja: eh, szkoda słów ^^ no bardzo, bardzo fajne, co zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obstawiam ze to byla Karla ;-) mnie ona sie kojarzy z wielkimi marynarkami i pieknymi butami na widok ktorych az mnie zazdrosc zzera ;-). Wycieczka za 3 zł do Zielenca, kosztuje faktycznie tyle bo jest dofinansowywana przez gmine. I generalnie jada na nia dzieci z wioski, w ktorej mieszka moj chlopak, ale tak mi sie poszczescilo ze zabiera mnie ze soba. Wiec nie jest wazna miejscowosc bo za 3zł glupota byloby nie pojechac :D

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubie taki niby 'meski' look, łącząny z typowo kobiecymi dodatkami jak np wysokie szpile ;p
    btw ladnie Ci w rozpuszczonych wlosach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kurcze, jak zobaczyłam, w spisie blogów, że jest nowa notka pod takim tytułem, pomyślałam -to będzie coś fajnego;p jakoś tak...no i miałam rację - mega mega super, uwielbiam rolled up sleeves hehe;p no i te legginsy, te buty, całość jest cudowna, zazdroszczę figury! też bym z chęcią takie legginsy ponosiła (zamiast spodni czy spódnicy).. :) już kiedyś nawet zdarzyło mi się je kupić, ale po głębszym zastanowieniu - zwróciłam;p oczywiście wciąż mówię o legginsach hehehe:D

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz super,,,bardzo mi się podoba,a te buty!!!!!!!
    faktycznie twoja kreacja kojarzy mi się z Karlą :))

    OdpowiedzUsuń
  11. he he, tak:P jeszcze 19, ale 20 mnie już powoli dogania ;-) to ciekawe na ile będę wyglądać tak za 15 lat :PP

    super wyglądasz, strasznie podobają mi się strasznie takie leginsy ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygladasz genialnie! Oh te Twoje buty teraz sa podobne z Zarze w weza ale kosztuja 350 zl (phi) wiec na pewno moge zapomniec... ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. ja bym się zabiła na ulicy w takich butach .. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba :) Wyglądasz świetnie w lateksowych legginsach, koszula jest cudna, takiej poszukuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz świetnie. :)
    Bardzo dobre zestawienie leginsów z koszulą

    OdpowiedzUsuń
  16. niby luźno a jednak pełno elegancji:) super wyglądasz:)

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  17. Co za buty! <333

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne połączenie, lubię taki na górze niby męski look a na dole kobiecy;) To Twój ogród? Jest piękny;)

    OdpowiedzUsuń
  19. No właśnie Ula cóż to za miejscówka?

    OdpowiedzUsuń
  20. tak, to niewielki fragment mojego ogrodu;).

    OdpowiedzUsuń
  21. mała, proszę kup mi takie legginsy;-)pomożesz?

    OdpowiedzUsuń
  22. I love this outfit! You look great :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Thank you!
    Oh, and this blazer's so pretty!

    OdpowiedzUsuń
  24. Super wyglądasz, zestaw boski, polączenie leginsów i marynarki swietnie wyglada i jeszcze te buty!

    OdpowiedzUsuń
  25. super, klimatowo, smacznie i nie do końca grzecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo mi się podoba. genialny zestaw :D:D:D też sobie ostatnio marynarke upolowałam w SH :D haha xD a legginsy rządzą!! ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. ciekawa stylizacja,przemyślane modowe konstelacje i ciekawe inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. ślicznie. widzę, że strasznie u Ciebie ciepło.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. niedosyć, że klimatowe zdjęcia, to jeszcze ubranie świetne!

    OdpowiedzUsuń
  31. love it! great leggings and shoes

    OdpowiedzUsuń
  32. Zestaw mi się podoba, chociaż ja czuła bym się w tak krótkiej koszuli straszliwie niekomfortowo.

    I masz świetne nogi. ;) Zazdroszczę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Swietny zestaw, bardzo mi sie podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  34. u have amazing style!!:)
    lovee lovee the shoes

    OdpowiedzUsuń
  35. Marynara z podwiniętymi rękawami to jak dla mnie pewniak na najbliższe kilka lat :)

    OdpowiedzUsuń
  36. genialny zestaw, damsko/męskie połączenia to jest to! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. i pasują Ci te podwinięte rękawy

    OdpowiedzUsuń
  38. I LOVE ALL OF THIS. You're beautiful!

    x x x

    OdpowiedzUsuń
  39. Hehehe jakbym zobaczyła siebie:) Często chodzę prawie identycznie ubrana- wielka koszula, marynara i latexy. Tylko buty mam cieplejsze;) Piękny ogród.

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak to się stało, że ja jeszcze nie mam takich legginsów?

    OdpowiedzUsuń
  41. Tez mam oczywiscie takie legginsy! <3

    OdpowiedzUsuń
  42. i love the rolled up sleeves with the white puffy sleeves showing!

    OdpowiedzUsuń
  43. rzeczywiście fajnie wygląda ta marynara ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. o, nice outfit!

    OdpowiedzUsuń
  45. wyglądasz absolutnie genialnie!!!

    czekam na nast epne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń