W sobotę 10 października Pałac Kultury i Nauki w Warszawie rozbłysnął po zmroku w zupełnie nowym świetle. Akcja rozpoczęła się od spektakularnej prezentacji "Światło i dźwięk" oraz pokazu sztucznych ogni. Całe wydarzenie związane jest z rozpoczęciem przez markę GARNIER ogólnopolskiej akcji "Narodowy Test Dezodorantów - Poczuj Różnicę!". Garnier zachęca wszystkie Polki do przyłączenia się do tej inicjatywy, aby wypróbować dezodoranty Garnier Mineral. Akcja ta oprócz Warszawy obejmie w kolejnych tygodniach wszystkie ważniejsze punkty handlowe w Polsce.
9 lis 2009
Garnier.
Wpis w ramach reklamy.
W sobotę 10 października Pałac Kultury i Nauki w Warszawie rozbłysnął po zmroku w zupełnie nowym świetle. Akcja rozpoczęła się od spektakularnej prezentacji "Światło i dźwięk" oraz pokazu sztucznych ogni. Całe wydarzenie związane jest z rozpoczęciem przez markę GARNIER ogólnopolskiej akcji "Narodowy Test Dezodorantów - Poczuj Różnicę!". Garnier zachęca wszystkie Polki do przyłączenia się do tej inicjatywy, aby wypróbować dezodoranty Garnier Mineral. Akcja ta oprócz Warszawy obejmie w kolejnych tygodniach wszystkie ważniejsze punkty handlowe w Polsce.
W sobotę 10 października Pałac Kultury i Nauki w Warszawie rozbłysnął po zmroku w zupełnie nowym świetle. Akcja rozpoczęła się od spektakularnej prezentacji "Światło i dźwięk" oraz pokazu sztucznych ogni. Całe wydarzenie związane jest z rozpoczęciem przez markę GARNIER ogólnopolskiej akcji "Narodowy Test Dezodorantów - Poczuj Różnicę!". Garnier zachęca wszystkie Polki do przyłączenia się do tej inicjatywy, aby wypróbować dezodoranty Garnier Mineral. Akcja ta oprócz Warszawy obejmie w kolejnych tygodniach wszystkie ważniejsze punkty handlowe w Polsce.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Nowe komentarze są niedozwolone.