17 lip 2009

Sernikobrownies z jagodami.

Czwartkowy wieczór spędziłam w kuchni piekąc focaccie, robiąc sałatkę, a gwoździem programu miało być sernikobrownies z jagodami. Użyłam tego przepisu, zamieniając puree truskawkowe na jagody. Do masy serowej dodałam też budyń w proszku, bo była zbyt płynna.
Jedynym błędem było użycie za małej blachy, przez co nie mogłam dodać całej masy serowej i warstwa wyszła zbyt cienka. Za kilka dni mam zamiar się poprawić, piękąc ciasto jeszcze raz;).
Polecam i Wam!






14 komentarzy:

  1. Było trudne?
    Bo ja mam dwie lewe ręce w kuchni, a chętnie bym zabrała się za coś takiego...

    OdpowiedzUsuń
  2. o nie o nie o nieeeeeee
    PYYYYYYYYYYYCHAAA
    dawaj trochę!

    OdpowiedzUsuń
  3. achhh pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Amateur Fashionist-> nie było, możesz spokojnie spróbować:). Obie masy są łatwe do wykonania. Ta wersje z puree truskawkowym jest troche bardziej skomplikowana bo trzeba długo truskawki gotować, ale jeśli chodzi o jagody to poprostu posypałam nimi ciasto w trakcie pieczenia;).

    OdpowiedzUsuń
  5. good lord these look amazing... can i get the recipe.. like really!

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę wypróbować, wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ech, żeby mi tak ktoś gotował/piekł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja uwielbiam robic desery ale na zimno ;d
    bo nie mam sprawnego piekarnika a mamie sie nie chce kogos wezwac :)
    super apetycznie to wyglada ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. WOw:D Wyglada przepysznie;DDD

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda cudownie,aż mi smaka zrobiłaś. Znowu;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda pysznie!
    Szkoda, że tak strasznie nienawidzę piec, bo być może bym się skusiła.;)

    OdpowiedzUsuń