11 lip 2009

Outfit set, after a long break.

Od ostatnio dodanego zestawu minął ponad miesiąc, już zdążyłam zapomnieć jak to jest być szafiarką;))).
Zarówno sukienkę jak i buty kupiłam na wyprzedażach w Berlinie, kopertówkę zdobyłam na zeszłorocznych przecenach. I to by było na tyle;).

PS. Wczoraj kupiłam bilety do Grecji, lecę równo za dwa tygodnie. Wygląda na to, że uda mi się odwiedzić przy okazji kilka innych krajów, więc tym bardziej cieszę się z wyjazdu:).











dress: H&M- 10 €

sandals: Zara- 29 €

clutch bag: H&M- 5 £

31 komentarzy:

  1. Ula, piękna ta sukienka! zazdroszczę, wrr.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo, Grecja to moje najukochańsze miejsce na Ziemi. Czuję się tam, jak w domu i jestem pewna, że spędzisz tam wspaniały czas :) Udanego pobytu!

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja dziś rano zastanawiałam się, kiedy w końcu dodasz jakieś szafiarskie zdjęcia. ;)
    A sukienkę przymierzałam, gdy "wrzucili" ją do H&M i dwa razy na wyprzedażach- ale dalej nie jestem do niej przekonana.
    Poza tym świetnie wyglądasz na tym drugim zdjęciu! Ech...

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite sandały!
    Kiecka też niczego sobie ;)
    Lady M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietnie masz ulozone wlosy i ladny make up, badz jego brak, w kazdym badz razie bardzo dobrze wygladasz :)
    A tak z ciekawosci, za ile kupilas te bilety do Grecji? Jesli mozesz to odpisz mi przez stylio.

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi najbardziej podoba się kopertówka, chociaż i sukienka ma w sobie wiele uroku.

    OdpowiedzUsuń
  7. ale figurka!
    świetna kiecka,super a bucisze dopiero odjechane!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sukienka, torebka i cały outfit! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  9. To moj ulubiony zestaw w twoim wydaniu!SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. wszytsko piękne łącznie z białą ścianą!:) włosy naj:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie Ci w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ulalala...piękna dziewczynaaa...i czerwona usta maa...taki romantyczny look ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. warto było czekać! :) przepięknie!

    pack-my-suitcase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. a jakie miasto w grecji odwiedzasz?

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne buty! Genialnie w nich wyglądasz!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię Twoje zdjęcia. Są takie estetyczne!!


    Torebka mi sie podoba najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  17. Aha... ciekawe, jak Saloniki :) Ja Grecji dużo widziałam: zjeżdziłam trochę kontynentu, od Patry, przez Ateny aż po najbardziej wysuniety na południe punkt Europy kontynentalnej.

    No i jeszcze Kreta. Bardzo mi sie w Grecji podobało, wiec ja polecam!

    OdpowiedzUsuń
  18. masz swietne buty, fajna kiece i pieeeekne wlosy, slicznie je ulozylas
    kurde, a na mnie ta sukienka wcale nie jest sukienka, tylko krotka tunika, ech.
    aha, jeszcze torebka! tez niezla :)
    pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  19. cudownie wyglądasz ;)
    wszystko dopasowane ..

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja napisze tak od rzeczy i podziekuje za linka na 'jedziemy dookola', swietny typ.

    A zeby nie bylo, to torebka b. fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale pieknie. wszystko mi się podoba. jest idealnie. piękna kopertowka, sukienka i te buty, aaaaah

    OdpowiedzUsuń
  22. Ulka, wiesz co Ci powiem?
    Fajna z Ciebie dziewczyna, że tak powiem "do tańca i do różańca!" ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo sexy! Świetna kopertówka.

    OdpowiedzUsuń
  24. Trzecie zdjęcia jak z zurnala ;-) Pieknie wyszłaś po pierwsze, a po drugie fajny outfit!!! Baaaardzo mi sięę podobaa!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczna sukienka!
    na drugim zdjeciu super wygladasz ;]

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy-> juhuuu;D, dzięki;)))

    Zresztą takie same podziękowania dla wszystkich;))).

    OdpowiedzUsuń
  27. Super zestaw, super zdjęcia, super sukienka! :) I masz taaakie długie nogi:)

    OdpowiedzUsuń