19 lip 2009

Cupcake bakery in Berlin.

Jeśli nie znacie jeszcze tego miejsca, to od dzisiaj stanie się ono Waszym obowiązkowym punktem do odwiedzenia przy okazji wizyty w Berlinie (adres na dole wpisu).
Cupcake bakery jest najbardziej urokliwą kawiarnią w jakiej kiedykolwiek byłam. Wnętrze jest tak samo słodkie jak podawane tam ciastka. Poza nimi można również dostać konkretniejszy lunch, np. zupę czy kanapkę. Ceny mieszczą się w niemieckich standartach, za pojedyncze cupcake zapłacicie 1,50- 3euro.
Po wcześniejszym umówieniu się z właścicielami, można urządzić w środku małą sesję fotograficzną. Na co dzień fotografowanie z lampą jest zabronione, a na zbyt dużą liczbę zdjęć obsługa patrzy nieprzychylnym okiem;).
Achhhh....gdybym tylko miała fundusze, natychmiast otworzyłabym podobną kawiarnię w którymś z polskich miast:).























Cupcake bakery
Zionskirchstrasse 36
10119 berlin, Germany
tel. +49 30 40505224
5 min walk from U-bahn: Bernauer Strasse or Senefelder Platz

18 komentarzy:

  1. Jeeeej, czy u nas, w Polsce, nie ma takich miejsc, czy ja po prostu do takiego jeszcze nie trafiłam? Genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, how beautiful and cute is that!
    i definitely have to go to berlin in the next weeks :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudownie! chyba dopiszę berlin do mojej listy miejsc do zobaczenia.

    pack-my-suitcase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Klimatyczne miejsce, ach chciałabym się tam znaleźć ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie zawsze wzorem najurokliwszej kawiarni był Cenrtal Perk z Przyjaciół :) Ale ta berlińska cukierenka też całkiem fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. mniam!...a my planujemy z przyjaciółką otworzyć własną kafejkę w przyszłym roku, no i widzę, że po przepisy na wypieki i porady wnętrzarskie muszę uderzać do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. niesamowite!
    To jak otworzysz poproszę adres (mam nadzieje ze bedzie blizej niż do Berlina)

    OdpowiedzUsuń
  8. jeśli zdecydujesz się otworzyć takie miejsce, po cichu sugeruję Poznań - będę częstym gościem :)

    a już teraz zapisuję sobie tę miejscówkę na wypadek realizacji wreszcie wycieczki do berlina.

    OdpowiedzUsuń
  9. These pictures are so pretty! I would love to go to this place so much! beautifully shot photographs and lovelt blog :)
    Much love from Ireland
    magpie-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, bardzo klimatycznie, najbardziej podobaja mi sie dzbanki i krzesla na zewnatrz

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh, szkoda, że tam nie byłam. Bardzo urokliwie.

    OdpowiedzUsuń
  12. kawiarenka ma klimat (według mnie) babcinego mieszkania, gdzieś daleko od całego miejskiego zgiełku ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. właśnie dla możliwości wyszukania takich miejsc uwielbiam podróżować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. haha, zwykle jak jestem w B. mieszkam bardzo blisko Senefelder platz, więc nastepnym razem polecę zobaczyć ciasteczka, choć jestem na dziecie:P
    a gdzieś tam w okolicy (no dokładniej koło Kollwitz pl.)widziałam sklep i warsztat marionetek, urokliwy niesamowicie, na wystawie mapety i inne marionetki, lalki:)
    teraz mysle, ze mogłam chociaz adres zanotować..., od razu przyszła mi do głowy nazwa Klinika Lalek. Berlin jest pełen cudek.
    pozdrawiam,
    Luisa Wierny Czytacz

    OdpowiedzUsuń
  15. moją wizytę 2 lata temu zaczęłam to tego miejsca!!mega cudnie i amerykańscy właściciele przeuroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. We Wrocławiu też jest taka Muffinkarnia ^^ i jest genialna, jeśli nigdy nie byłaś, to zapraszam :>

    OdpowiedzUsuń
  17. No nie wierzę, że tyle razy byłam niedaleko i nigdy jej nie zauważyłam! ;d

    OdpowiedzUsuń