2 lip 2009

“Life is like a mirror, we get the best results when we smile at it.”

Niech mój uśmiech będzie podsumowaniem wyjazdu...
Jestem zmęczona, ale szczęśliwa, a to chyba najważniejsze:).
Tuż przed wczorajszym powrotem ze Szwajcarii do Niemiec, zahaczyłam jeszcze o Francję i zwiedziłam urocze miasteczko Mulhose, a dzisiaj skorzystałam z letnich wyprzedaży w Berlinie.
Relacja z wyprawy w najbliższych dniach;).


I'm back from Switzerland, France and Germany. I'll add pictures from the trip in the next couple of days;).

15 komentarzy:

  1. uśmiech przepiękny, ale czekam na zdjęcia z podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcie, przepięknie wyszłaś!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ja Ci zazdroszczę tych podróży ;D chociaż mam już genialny plan: zdaję maturę po angielsku i lecę do stanów/anglii/włoch ;D na studia ;p;p

    ślicznie wyglądasz ;):)

    OdpowiedzUsuń
  4. uroczy uśmiech! zazdroszczę Ci tych wyjazdów ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. na zdjęciu jak zwykle uroczo :)

    tych podróży chyba wszyscy (bo niektórzy się otwarcie nie przyznają) Ci zazdroszczą :) uwielbiam oglądać zdjęcia z Twoich wyjazdów, więc czekam na kolejną porcję.

    OdpowiedzUsuń
  6. szalonaśśśśś! ah ten Twój uśmiech;) zaraża optymizmem! poraża;d

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne jest to zdjęcie!

    pack-my-suitcase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. i vice versa ! Jak ty to robisz,że wszędzie jesteś? Ah,a byłaś w dwóch miejscach jednocześnie?
    uściski
    /dominika

    OdpowiedzUsuń
  9. oj dziewczyno zazdroszczę Ci tych podróży.Ja muszę siedzieć całe wakacje w Polsce bo zapomniałam wyrobić paszport.
    Swoją drogą to jestem dość ogarniętą osobą.


    http://megwearsviolet.blogspot.com/


    pozdrawiam
    meg

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak - zdecydowanie zarażasz podróżami, ja już kombinuję gdzie mogłabym się wybrać. ;-)

    Meg, skoro nie masz paszportu atakuj Polskę, na pewno jest wiele miejsc w których jeszcze nie byłaś. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. meg-> przecież nie potrzebny Ci paszport do podrózowania po Unii Europejskiej, czyli masz 27 krajow do wyboru:).

    OdpowiedzUsuń
  12. ah tylko skad brac pieniadze na te podroze,powiedz mi!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak się chce, to można wszystko!:) Pewne jest, że na podróże wcale nie potrzeba tyle, ile ludziom sie wydaje, inaczej i ja nie mogłabym podróżowac;). Wystarczy trochę sprytu, umiejetnego wydawania pieniedzy, a przede wszystkim wielkiej i szczerej chęci do podróżowania:).

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietne zdjecie, piekny masz usmiech:)

    OdpowiedzUsuń