2 gru 2010

New boots and poncho.

Ostatnie zakupy.

Sznurowane buty od długości za kostkę do połowy łydki, to pewnie nie tylko hit ulic Nowego Jorku, bo wydają się przeważać w kolekcjach jesienno-zimowego obuwia. Myślałam, że nie będę mogła takich nosić, bo zazwyczaj skracają nogę i pogrubiają łydkę. Przymierzyłam wiele modeli, w których rzeczywiście wyglądałam bardzo niekorzystnie, ale w końcu znalazłam idealne od Steve'a Madden'a. Buty sa skórzane, cena początkowa to 150$, ale mi udało się je kupić za 70$. Cieszę się tym bardziej, że nie znoszę zimowego obuwia, większość zim mojego życia przechodziłam w letnich butach, a te są jedną z pierwszych par, która naprawdę mi się podoba.

Ponczo to zdobycz z niedzielnego pchlego targu. Poza tym, że zwyczajnie mi się spodobało, kupiłam je też dla trzech innych powodów. Sprzedawała je Ekwadorka, która ledwo mówiła po angielsku, wyglądała ubogo i zrobiło mi się jej szkoda. Kiedy zobaczyła moje niezdecydowanie zniżyła cenę z 35 do 25$, a ostatnim powodem była metka mówiąca "Handmade in Ecuador", co jest miłą odmianą dla wszechobecnych chińskich ubrań.





Słabe zdjęcia, ale i tak się namęczyłam, żeby zrobić jakiekolwiek;).



Location:E 45th St,New York,United States

40 komentarzy:

  1. Świetne buty i poncho :)

    OdpowiedzUsuń
  2. buty okropne, ale ponczo super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne i buty i poncho! To drugie przed wszystkim<3

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi się poncho! i szal :-)
    ściskam ciepło na przekór mrozom :*

    OdpowiedzUsuń
  5. a mi się podobają buty i ponczo i ty w tym ponczo. ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w ponczo! Ale buty też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ile kosztuje wywoływanie zdjęć z Diany? :P

    OdpowiedzUsuń
  8. buty Małej Mi, hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. slodko wygladasz w tym ponczo:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  10. już ci ich zazdroszczę! świetne buty:))

    OdpowiedzUsuń
  11. poncho jest genialne, super w nim wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy z 19:17-> Kosztuje miedzy 10 a 15$, przy zaledwie 12 zdjeciach. Dzisiaj za wywolanie slajdow i nagranie zdjęć na płytę zapłaciłam 20$ i moja cierpliwość się skończyła. Nie mówię definitywnie 'koniec' bo mam jeszcze dwie rolki filmu, ale to się po prostu nie opłaca zwłaszcza, ze teraz mam pentaxa.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham Twojue buty ! :)
    długo szukałam podobnych, ale w moim małym mieście nie ma za dużego wyboru, a z moimi łydkami w większości z nich wyglądam jeszcze bardziej niekorzystnie(Ty moim zdaniem wyglądasz w porządku, budowe masz raczej drobną i nie wiem czego chcesz od swoich łydek), więc w poszukiwaniu idealnej pary musze je przymierzyć, co dyskwalifikuje zakup online.
    Sama myślę o wyjeździe jako au-pair więc, jeżeli mi się uda, będę miała większy wybór co do sklepów i prawdopodobnie znajde w nich to, czego szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zakochałam się w tych butach! są boskie!!! uwielbiam takie!

    OdpowiedzUsuń
  15. przepraszam za osobiste pytanie ! ale ile teraz ważysz?

    OdpowiedzUsuń
  16. Uruszulino, pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy z 19:46-> Nic nie mam do swoich lydek, tego typu buty po prostu nawet ze szczuplych potrafia zrobic grube lydki i o to mi chodzilo;).

    ab.-> Na chwile obecna 56,5kg. Przytylam po Swiecie Dziekczynienia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne buty , mi tez się takie marzą . Ale najpierw chcę brązowe sporo za kostkę .Śliczne ponczo ! I wspaniale w nim wyglądasz .Super że je kupiłaś. :* Całuje

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo, bardzo ladne:-)jednak wole kroje bardziej pelerynowe niz ponchowe.

    OdpowiedzUsuń
  20. a ile kosztuje wywołanie filmu z pentaxa? juz wywołałaś? jestem ciekawa efektu... ola

    OdpowiedzUsuń
  21. twoja stronka jest chyba zawirusowana, jak wchodzę to mi się pojazwiją dziwne komunikaty i mój komp straszliwie zamula!

    OdpowiedzUsuń
  22. ola-> Ok. 10$ za 36 zdjec, ale wczoraj kupilam skaner do zdjec i negatywu, wiec teraz bede wywolywac tylko negatyw za 5$ i skanowac go. Pierwszy film mam juz za soba, jest ok, ale mam nadzieje, ze nastepne beda lepsze.

    Anonimowy z 13:56-> Poza Toba nikt sie jeszcze nie skarzyl, wiec nie wiem o co chodzi. U mnie wszystko dziala swietnie.

    OdpowiedzUsuń
  23. to prawda Ula, jak wchodzę na twojego bloga też mi zmula kompa i go zwiesza czasami, myślałam, ze tylko ja tak mam :D

    OdpowiedzUsuń
  24. venila-> Dziwne... Nie wiem co moge zrobic, bo nie przychodzi mi do glowy co to moze byc...

    OdpowiedzUsuń
  25. Ula ciekawie wyglądasz w tym poncho, ale czekam na zdjęcia ze stylizacji w nowych butach :D szczerze to nie jestem przekonana do takich butów, wręcz wyglądają troche jak ortopedyczne ;p no ale czekam :))

    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  26. Buty sa super. Ponczo nie dla mnie. :) A u Ciebie jaka teraz pogoda? ...bo wiesz, co się w PL dzieje. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ponczo <3! buty też świetne, ale ponczo jest wprost cudne ;)

    mi się nic nie dzieje z komputerem, tyle tylko że masz na blogu masę zdjęć i często strasznie wolno się ładują.

    OdpowiedzUsuń
  28. no no bardzo ciekawe to poncho i w pięknym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam pytanie co do skanera, masz taki specjalny do klisz? czy zwykly skaner? moglabys podac linka do strony z takimi i jaki model polecasz. dzieki
    Martha

    OdpowiedzUsuń
  30. Może to być spowodowane dużą ilością zdjęć w postach ;) Ale wolę dużo i zamulanie xD

    OdpowiedzUsuń
  31. Asa-> Tak, wiem wiem;)). U mnie różnie z pogoda, raz powyżej 10'C, raz około 0'C. Natepne dni zapowiadają się ok 5'C.

    Martha-> Skaner jest zarówno do zwykłych zdjęć, dokumentów itd oraz klisz 35mm. Jego nazwa to Epson V300.

    OdpowiedzUsuń
  32. cudowne to poncho! naprawdę, uuuuuuwielbiam Cię czytać :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Poncho mi się bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  34. buty nieładne :(

    OdpowiedzUsuń
  35. nie dość że piękna, to jeszcze z dobrym sercem:) uwielbiam czytać Twojego bloga:)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  36. piękne ponczo!

    OdpowiedzUsuń
  37. Swietne ponczo;) malo wazysz,ogladajac zdjecia myslalam,ze wiecej. Oliwia

    OdpowiedzUsuń
  38. Super ponczo! Naprawde!

    OdpowiedzUsuń
  39. wspaniałe łupy, chyba nie muszę dodawać, że zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń