26 kwi 2010

Fly Away Balloons.

Dość często myślę pod kątem fotografii. Tak często noszę przy sobie aparat, że gdy go nie mam, pstrykam obrazy w głowie jednocześnie żałując, że nie mogę ich umieścić na trwalszej pamięci. Czasami po prostu czuję, że MUSZĘ zrobić jakieś zdjęcie, a jeśli mi się nie udaje, mam wyrzuty sumienia i wisi to nade mną przez następnych kilka godzin;).
Podczas Baby Shower, między zajmowaniem się Kylie a Delphine, wyciągnęłam Katie, koleżankę mojej host mamy na 5-minutową spontaniczną sesję na dworze.
Katie sprzątała w domu balony, a kiedy zobaczyłam ją z nimi w ręce....reszty można się z łatwością domyślić;))).




39 komentarzy:

  1. Wyglądasz jak Alicja w krainie czarów. ;) A tak poważnie to coraz piękniej. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dotka19-> Dzięki...tylko to nie ja...;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha:)) trzy te same komentarze w ciągu jednej minuty;).

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny pomysl na zdjecia:) yoasia

    OdpowiedzUsuń
  6. też chciałam robić takie ładne zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mrauuuuuu ... sukienka, bose stopy i te balony!
    spontan, ale jak pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna kobietka i świetne zdjęcia Ula:)

    OdpowiedzUsuń
  9. piekne zdjęcia! ooo bardzo bym chciała takie mieć:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Po przeczytaniu notki spodziewałam się czegoś zupełnie innego: balonów, z których uszło powietrze i Katie w otoczeniu poimprezowych wstążek, papierów i bibuł ;-) Wiem co masz na myśli z robieniem zdjęć w głowie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha, no tak wyglądasz Ula co raz piękniej na tych zdjęciach wyglądasz, nie ma co :D chyba Dotka chciała walnąć błyskotliwym komplementem, ale niestety nie wyszło :P
    Zdjęcia piękne :) naturalnie wyszły, mało pozowane. Mam tylko jedno ale, które tyczy się raczej natury technicznej i od Ciebie niezależnej, albowiem pasek Katie jest za szeroki do tego typu sukienki i zniekształca proporcje. Z innym paskiem bądź w ogóle bez niego byłoby chyba lepiej, lżej :)
    Ja właśnie jestem na etapie rozkminiania mojej pierwszej w życiu lustrzanki i podobnie jak Ty widzę świat w kadrach ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. założ blog na flog , swietny o fotografi i za darmo.

    zapraszam do sie www.beornottobe89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacja!
    /anas

    OdpowiedzUsuń
  14. Też tak mam. Czasami chciałabym po prostu mieć aparat zamiast oczu. Ostatnio odkrywam nowe możliwości fotografii i mam do Ciebie jedno pytanie: jakiego filmu używasz w swojej Dianie F+? Pozdrawiam, Polly

    OdpowiedzUsuń
  15. Polly-> Filmu 120. Zarówno kolorowego jak i czarno-białego.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia. Wiesz , że po Twoim powrocie do Polski robisz mi sesje? :) Nie ma dyskusji :D

    http://megwearsviolet.blogspot.com/

    pozdrawiam
    meg

    OdpowiedzUsuń
  17. Te zdjęcia przy domku są magiczne.

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnie, że udało Wam się na chwilę wyrwać - fajnie fotki!

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne zdjęcia, szczególnie ostatnie przypadło mi do gustu :)
    /a.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakochałam się w ostatnim zdjęciu :) - Karolina

    OdpowiedzUsuń
  21. Bajeczne są te zdjęcia:)
    Filipa,

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda, że takiej sesji nie zrobiłaś Megan:P

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie wolałabyś wrócić teraz do Polski np. na rok, Posmakować Polskiego życia,nacieszyć się rodziną, a potem znowu wyruszyć do USA?
    Byś zabrała też na trochę Tima,skoro ma darmowe loty:) Apropo Tima, czym on się zajmuje?

    OdpowiedzUsuń
  24. te balony to bardzo dobry pomysł :)
    Na pierwszy rzut oka też myślałam, że to Ty ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy z 17:00-> Jeśli bym stąd wyjechała to nie mogę później przez dwa lata wjeżdżać na teren USA, takie są zasady wizowe...Tylko przede wszystkim to co ja miałabym robić w PL przez rok? Cieszyć się rodziną i domem? Polskiego życia smakowałam przez 21lat, nie tęsknię za powrotem po roku przebywania zagranicą. Poza tym nie znalazłabym żadnej dobrej pracy, ani nie skończyła szkoły;).
    Tim uczy się na pilota samolotów pasażerskich i pracuje jako kelner, żeby się utrzymać.

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy z 16:36-> Megan może jest bardzo ładna i nieźle wygląda od pasa w górę, ale reszta jej figury...oj nieee...

    OdpowiedzUsuń
  27. a co takiego jest w Megan złego ;>

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy z 21:47-> Po prostu ma dość potężną pupę i nogi;).

    OdpowiedzUsuń
  29. fantastycznie wyglądają te balony uchwycone pod słońce!

    OdpowiedzUsuń