20 maj 2009

5 days, 5 flights, 5 countries.

5 dni, 5 lotow, 5 krajow. Wyjazd byl ekstra!
Chetnie podzielilabym sie juz z Wami zdjeciami, ale jeszcze jestem w Berlinie, nie mam za bardzo dostepu do komputera a do domu wracam w weekend.
W kazdym razie w najblizszych dniach mozecie spodziewac sie dlugiej i zanudzajacej relacji z wyprawy;)))).

Przed chwila wrocilam z pewnej uroczej Cupcakes Bakery i jestem ta kawiarenka totalnie oczarowana! Na pewno wkleje na bloga zdjecia stamtad.
Tak poza tym to poddaje sie tu bezlitosnemu rozpieszczaniu przez moja ciotke, obzeram sie pysznosciami jakie ciocia podsuwa mi pod nos (czekoladki ze zdjecia to taki maly przyklad jej wielkodusznosci;) ) , robie zakupy, spaceruje i leniuchuje...oooo taaaaaak;D.




22 komentarze:

  1. ritter sport miętowa to moja ulubiona. I generalnie kocham te czekolady !

    szczerze zazdroszczę podróży i czekam na zdjęcia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się zgadzam z Mychą - uwielbiam te czekolady. I nawet miałam okazję odwiedzić ich fabrykę :) Gdy mieszkałam w Niemczech, to w każdym sklepie można było kupić dosłownie tysiące smaków Rittera, niektóre kompletnie odjechane i fajne było to, że wypuszczali różnego rodzaju smaki sezonowe...natomiast w Polsce nigdy nie widziałam w jednym miejscu więcej niż 5 rodzajów do wyboru :/

    OdpowiedzUsuń
  3. taaak...Ritter Sport to najlepsze czekolady pod słońcem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż ma się na nie ochotę ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. eh zazdroszcze podrozy;D i te slodycze;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham te czekoladki ;)
    Właśnie przypomniałaś mi jak długo ich nie jadłam :P
    Widzę że podróż się udała ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszcze Ci.. A i właśnie uświadomiłaś mi jak długo nie jadłam już tych pysznych czekoladek.mniammmm

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam wędrowniczko na relacje z podróży...mój Kropek fotograf uwielbia te czeko czeko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie moge sie doczkeac relacji;)
    pozdrawiam krateczka

    OdpowiedzUsuń
  10. z niecierpliwością czekam na fotostory :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę Ci tych podróży i tych słodyczy!!!:)) Czekam na fotki.

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszczę, jak wszyscy :) mi na razie pozostaje marzyć o wakacjach i podróżach, podśpiewując: sesja nie śpi, ty też nie musisz.

    już czekam na kolejne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś już na 'LOOK 10', jeżeli jesteś zainteresowana, sprawdź i dodaj komentarz
    Pamiętaj zawsze możesz poprosić o zmianę 'look'u', wystarczy wysłać zdjęcie, które uważasz za lepsze (I don't know what you wanted to say by 'resolution' is it about the size, format?)
    JESTEŚ TUTAJ: http://look10.blogspot.com/2009/05/adamant-wanderer.html
    Jeśli chcesz możesz skomentować swój post:http://look10.blogspot.com/2009/05/adamant-wanderer.html
    dodając jakieś informacje tyczące się Twojego LOOK'u

    Zawsze możesz też poprosić o usunięcie Twojego LOOK'u.
    Jeśli chcesz możesz odebrać swoją nagrodę, mówiącą NOMINATED, umieszczoną po lewej stronie na LOOK 10, jest dla Ciebie!

    Pozdrowienia,
    Vicen

    translate:balbina - http://balbinaikofeina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. o ja piernicze i przetlumacz tu komus cos doslownie;D najlepszy jest ten nawias, nie? haha.


    jeeej, ta nugatowa czekolada... yummy! szczesciaro Ty!

    OdpowiedzUsuń
  15. Sialalaal Ula wraca :) Czekam na relacje i chłonę a w tym czasie chłonę poprzednie posty :)

    Pozdrawiam wędrowniczkę!

    OdpowiedzUsuń
  16. a very sweet blog. congratulations. I can not aim as a follower. not encounter the box fans ... but I pointed out your blog ... very nice photos

    OdpowiedzUsuń
  17. wow i love your blog. so great!

    exchange links darling?

    <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ulka, wracaj już, no ! Starczy rozpusty! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja ukachana czekolada!!! Była w fabryce Ritter pod Stutgartem, mniam, sama mieszałam, formowałam, wybierałam dodatki i robiłam opakowanie. Było świetnie i słodko!

    OdpowiedzUsuń