14 paź 2009

The best house I've ever been to.

To był najfajniejszy dom w jakimkolwiek byłam.
Takie wnętrza mnie inspirują, a każdy kąt dodaje energii.
Pewnie byłoby inaczej, gdybym mieszkała w takim miejscu całe życie, wtedy byłby dla mnie szarą codziennością. O to akurat nie muszę się martwić, bo takiego domu nigdy mieć nie będę;).
Ale zawsze jest też jakaś pozytywna strona- im mniej posiadasz, tym więcej jest na świecie do zachwycania się;).

Widok fortepianu baaaardzo mnie ucieszył:).

Brakowało mi tego...





Co za kuchnia....ochh achh!



Zabrałam się rano za pieczenie cupcakes.

Wyjadaczki resztek;).

Śniadanie.

Więcej zdjęć i udekorowanych cupcakes znajdziecie TU.

Złota rybka mogłaby spełnić jedno moje życzenie...





Sypialnia host rodziców.

Kufer Louis Vuitton jako stolik.

Piękna łazienka...szkoda że nie mogłam zrobić lepszych zdjęć.



Pokój dziecięcy, chyba każda dziewczynka marzy o takim:).





Pokój drugiej dziewczynki.





Stolik pod umywalkę jednej z dziewczynek.

32 komentarze:

  1. wnętrza takie mocno amerykańskie, ale w pozytywnym tego słowa znaczeniu:) Tak wyobrażam sobie piękny amerykański dom.
    Najlepiej chyba wygląda kanapa z kufrem Vuitton - świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dom udekorowany ze smakiem, bez zbędnych bibelotów, kolory pozytywnie działają na psychikę:) zwłaszcza pokoje dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sypialnia host rodziców i łazienka są extra 100% dla mnie :d Ale kuchnia mnie nie powaliła ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie :)) ten różowy pokoik mm :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, genialne wnętrza.. Szczególnie pokoje dla dzieci! I ten kufer LV.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten dom jest przepiękny. . . łał... jestem totalnie oczarowana

    OdpowiedzUsuń
  7. zupełnie nie mój styl wnętrzarski, ale łazienka jest cudowna!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pokoje dziewczynek są cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mają tam chyba dość wysokie blaty, co? ;-)
    Ile masz wzrostu?
    Olive

    OdpowiedzUsuń
  10. hehe jest chyba troche roboty ze scieleniem takich lozek :), i widze, ze corka z pistacjowym pokojem ma szczeniaczka, lub kotka?, a ten stoleczek jest rozczulajacy, powinien byc przemalowywany i przekazywany z pokolenia na pokolenie :), wszystko funkcjonalne i estetyczne, mam mile wrazenie, z eten dom jest wielki, ale mimo to nie przytlacza

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne są te wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  12. Olive-> To raczej ja jestem niska, mam 158cm ;).

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak w filmach ;) A małym pozazdrościć pokoików. Ja też taki chciałam, jak byłam małą dziewczynką... teraz też takim bym nie pogardziła xD Takie domy są piękne, ale masz rację - gdyby w nim zamieszkać, wszystko stałoby się zwyczajną, szarą, przewidywalną codziennością ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się biała łazienka no i ten stołeczek! Uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Świetny dom :) zazdroszcze

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie urządzony dom :) widać, że ktoś miał pomysł jak go udekorować, a nie kupował wszystko co wpadło mu w oko, co dokładnie widać w większości okazałych domów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Aga ( kosmonautaa@o2.pl )14 października 2009 21:40

    dom jest typowo tak typowo amerykanski! przynajmniej w moim wyobrazeniu amerykanskiego domu :> dalabym sie za taki pokroic ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. dom jest tak typowo amerykanski* błąd ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. mi się specjalnie nie podoba- też pomyślałam, że jest typowo amerykański ale dla mnie to nie zaleta. choć pewne elementy mi się podobają. pomysłowe użycie kufra LV na przykład :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szczęka mi opada :)) piękny dom :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam takie wanny! piękne pokoje dziewczynek! urocze! tylko kuchnia nie robi wrażenia;)
    kaczka

    OdpowiedzUsuń
  22. Aaa cudownie tam jest! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Stolik jest śliczny, zbrodnią było by go malować ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczny dom,a te ozdoby na halloween po prostu kapitalne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie także rozczulił fortepian , w końcu jestem prawie dyplomowaną pianistką.
    I ten uroczy słodziak śpiący spokojnie na białej podusi...
    Aż chiałoby się wyrwać na herbatkę do takiego magicznego domu ...
    `mumin

    OdpowiedzUsuń
  26. wszystko pięknie, ale ta rybka to się chyba tam męczy :(

    OdpowiedzUsuń