5 paź 2009

Halloween celebration preparation.

Szalony weekend za mną!:)
Aparat nie towarzyszył mi przez cały czas, czego teraz oczywiście żałuję, ale relacja i tak się pojawi;).
Zanim ją umieszczę, poproszę Was o małą pomoc .
Za niecały miesiąc Halloween, a ponieważ będzie to moje pierwsze najprawdziwsze Halloween, zamierzam świętować jak najlepiej się da.
Zależy mi na fajnym kostiumie, choć z drugiej strony nie chcę wydać na niego majątku. Na pewno włożę w całą charakteryzację trochę pracy i fajnie byłoby uzyskać ciekawy efekt.
Nie postanowiłam jeszcze za kogo/co się przebiorę, ale chcę, żeby było to coś upiornego.

Mam kilka pomysłów na przebranie, ale czekam na Wasze propozycje!


Kilkanaście dni temu zaczęło się Halloween'owe szaleństwo. W co drugim sklepie można spotkać specjalne działy zadedykowane temu świętu, gdzie można znaleźć dosłownie wszystko!

Wiedziałam, że USA ma świra na punkcie tego święta, ale i tak zaskoczył mnie jego rozmiar;).

Przy takiej ilości gadżetów nic, tylko przebierać się, dekorować dom i urządzać halloween'owe party;).

15 komentarzy:

  1. Zazdroszcze Ci USA oraz Halloweenu! Sama jakis czas studiowalam tam przez rok, a Halloween byl moim ulubionym czasem, poniewaz to nie tylko ostatni pazdziernik, tylko caly miesiac!
    Goraco polecam Haunted Houses, których u Was jest na pewno pelno! Ja sie na poczatku smialam z tego, az sama raz odwiedzilam taki. Darlam sie tak przerazliwie i jeszcze nigdy sie niczego tak nie balam, a jak wyszlam, chcialam jeszcze raz! ;)

    Amerykanie sie bardzo staraja jesli chodzi o ich kostiumy na Halloween. Nie wiem gdzie masz zamiar spedzic wieczór halloweenowy, ale my szlismy na dyskoteke, tam nawet wybierali najlepsze przebranie!

    Ja mialam bardzo tani, ale za to bardzo efektowny kostium i kazdy mnie zaczepial i mówil, jaki super pomysl... kupilam koszule nocna, jakas bardzo slodka, z falbankami, ubralam ja i powiedzialam do moich kolezanek "now tear it apart!", no i zaczely drzec z kazdej strony ;) Potem posmarowalam wszystko fake blood i przyszylam dwa plastikowe noze w otworach. Twarz zrobilam na bialo, oczy na czarno a wszystko ozdobilam krwia... no i bylam zabita ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. robi wrażenie!! u nas też w marketach "wyrosły" specjalne regały ...nie mam pomysłu co do przebrania, ale czekam z niecierpliwością na to,co przedstawisz...
    Haloween to ulubione święto mojej starszej córki. W tym roku jednak jest bardzo niepocieszona, ponieważ w tym czasie będziemy w Polsce, a tam jednak nie celebruje się tego dnia aż tak, jak tutaj i właśnie w Stanach. No,ale zrobimy co w naszej mocy, aby było fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. to musi być świetna zabawa!
    zazdoszcze!
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. przebierz sie za jole rutowicz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. łał, pozazdrościć. szczerze wówiąc nie wiem, co można doradzić na przevranie, popatrz, co jest w skelpach :) tam jest pewnie wiele inspiracji.
    Poza tym Anna dała bardzo ciekawy pomysł

    OdpowiedzUsuń
  6. nie zazdroscic,hmmm to trudne w tym przypadku.


    powiem Ci ze sama chcialabym miec szanse i okazje aby pojechac do USA i wszystkiemu sie przygladac....to musi byc takie fascynujace !

    hmm.jesli chodzi o ryginalny stroj...nie wiem moze za pania Addams? xD
    ale najwazniejsza bedzie dobra zabawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ulqa przebierz się za kogoś strasznego ;) Widzę Cię też jako słodkiego aniołka choć pewnie Tobie ten pomysł się nie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Halloween:)) moje pierwsze prawdziwe swietowanie bylo jakies 3 lata temu jak do UK przyjechalam:D No ale i tak mysle ze w Stanach jeszze bardziej sie to obchodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  9. o dżizas jak pomarańczowo ;D

    zazdroszczę Ci strasznie, marzy mi się choć jedno prawdziwe Halloween ..

    OdpowiedzUsuń
  10. dynia! przebierz sie za dynie, widzialam 2 osoby przebrane za dynie wlasnie i obie wygladaly przezabawnie :D pozdrawiam serdecznie! ewa

    ps. o wiele bardziej wole posty dot ciekawych miejsc czy potraw niz typowe modowe... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda,że w Polsce Haloween nie jest takie zwarowane;(

    OdpowiedzUsuń