2 gru 2012

Falls Festival music inspirations.

Równo za tydzień początek podróży, wreszcie!
Wspominałam, że końcówkę tego miesiąca spędzę na Tasmanii, a Nowy Rok przywitam na Falls Music & Art Festival i związku z tym dzisiaj post skupiony na muzyce. Nie znałam większości zespołów jakie zagrają na festiwalu, ale przesłuchałam trochę kawałków i pomyślałam, że podzielę się kilkoma na blogu. Jeżeli ktoś lubi klimat indie, lekkie granie, to bardzo możliwe, że coś trafi w jego gust.


Boy & Bear- Feeding Line 


Angus i Julia Stone- For You
Zapewne kojarzycie kawałek Big Jet Plane, dlatego wrzucam inny utwór.


Best Coast- Boyfriend 
Best Coast chciałam od dawna zobaczyć na żywo. Nie udało mi się to latem w Nowym Jorku, więc teraz będę mieć jeszcze lepszą okazję.


Best Coast- Our Deal 
Dawno temu wrzucałam ten kawałek na Facebooka, klip wyreżyserowała Drew Barrymore.


First Aid Kit- The Lion's Roar 


Beach House- Zebra


The Jungle Giants- Mr Polite 


Django Django- Default 


Lisa Mitchel- Love Letter 


17 komentarzy:

  1. First Aid Kit, Boy & Bear, The Flaming Lips.. zapowiada się super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy z tych zespołów/wykonawców jest niesamowity. TWój Sylwester będzie wyjątkowy, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny sylwester cię czeka;) Miejmy nadzieję, że nowy rok będzie tak dobry jak te zespoły( dla mnie sa genialne) ..wiem,że post do zadawania pytań był wcześniej... skończyłaś jakiś kurs angielskiego? jeśli tak to mogłabyś podać dokładniej jaki( gdzieś dawno temu wyczytałam, że chyba z firmy EF) czy według Ciebie `opłacało` się na niego zdecydować..pytam bo w szkole ten angieslkie jest jaki jest a zależy mi na tym by jak najwięcej się nauczyć i poszukuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kurs z EF trwał tylko dwa tygodnie. Dla nauki angielskiego niekoniecznie się opłacało, bo to za krótki czas, ale dla całego doświadczenia tak. Byłam sama za granicą, musiałam sobie poradzić z różnymi rzeczami w wielkim mieście i dało mi to niezłego kompa.
      Mogłabyś zapisać się na kurs angielskiego w swoim mieście, albo znaleźć wymagającego korepetytora.

      Usuń
  4. Angus i Julia Stone występują razem czy tylko jedno z nich/oboje na oddzielnych koncertach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Line up pokazuje tylko Angusa, więc obawiam się, że będzie tylko on :(

      Usuń
    2. Och, szkoda. Ja byłam niedawno na koncercie Julii w Berlinie i nie było wcale tak fajnie - sama zaczęła koncert od powiedzenia nam, że bycie na scenie bez brata jest przerażające. ;) W lutym wybieram się też na solowy koncert Angusa i zobaczymy, jak to będzie, ale z tego co mówią moi znajomi, rodzeństwo Stone najlepiej wypadało razem. Szkoda, że zdecydowali się na solowe kariery. ;/

      Usuń
  5. Beach House <3 Zakochałam się w tym zespole po obejrzeniu filmu Daydream Nation - polecam swoją drogą.

    Ulu, mam pytanie. Wiem, wiem, że nie lubisz pytań o loty itp. Ale jeśli planuje się loty z przesiadką to jaki powinien być według Ciebie idealny czas oczekiwania w przypadku:
    A) Chcesz mieć chwilę ,żeby pozwiedzać dane miasto.
    B) Nie chcesz tego robić ;-p

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieprawda, wszystko zależy jakie pytanie;)
      A) To zależy jak daleko jest lotnisko od miasta, ile kosztuje przejazd i co to w ogóle jest za miasto, no ale im dłużej tym lepiej, jeżeli bez noclegu to może być od rana do wieczora.
      B) Godzina to minimum, ale dla pewności mogą być dwie.

      Usuń
    2. W zasadzie to jeśli nadajesz bagaż i musisz go odebrać przed kolejnym lotem bo nie są połączone to minimum będą 2h

      Usuń
    3. Dzięki za ekspresową odpowiedź! Przeglądam tysiące połączeń do Peru i już mnie oczy bolą...

      Usuń
  6. ooooooooooojaaaaaaaaaaaaaaa! dobry festiwal się zapowiada! baw się dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=405735132829206&set=pb.327183590684361.-2207520000.1354629133&type=3&permPage=1 <-----lajkujcie. z góry dzięki. byle szybko ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda, ze Angus bedzie bez Julii ;( sylwester zapowiada sie niesamowisty, uwielbiam tego typu muzyke, wiec musze przyznac ze bardzo Ci zazdroszcze ! Baw sie dobrze, pamietaj zeby wszystko nagrac i pozniej sie tutaj tym z nami podzielic ;) buziaki !!

    Marta

    OdpowiedzUsuń
  9. boy and bear ... o.O omateczko zazdroszczę !!!

    OdpowiedzUsuń