18 sie 2009

Nie tak miało być...

Dziękuję za wszystkie Wasze komentarze, naprawdę bardzo je doceniam.

Z całego tematu zrobiło się jednak zbyt duże zamieszanie, więc dla dobra sprawy usunęłam poprzedni wpis.
Mój blog nie jest typowo szafiarski, stąd też wątpliwe jest jego miejsce na liście "polskich szaf".
Osoby, piszące do moderatorki z prośbą o dodanie do listy ich bloga i dostające w odpowiedzi odmowę z powodu niezgodności tematu bloga z ideą owej strony, często podają mój blog, za przykład tego "nie na temat".
Nie miałam zamiaru przedstawić nikogo w złym świetle, a baglady nie zasłużyła na chamskie komentarze od kogokolwiek w tej sprawie.
Przepraszam baglady za całe zamieszanie i jeśli mój blog ma być tematem sporów, to może rzeczywiście lepiej będzie, jeśli nie będzie go na liście szaf.
Lista szaf nie służy do wyróżnienia najciekawszych blogów, służy do przedstawienia szaf polskich bloggerek, niezależnie od tego jakie one są.








T-shirt: Zara

leggings: H&M

shoes: gojane.com

bag: Atmosphere

53 komentarze:

  1. Witam,
    Mam pytanie czy zdjęcia w topie...nagłówku są Twojego autorstwa?
    Są niesamowite...
    Pozdrawiam, Kiki

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiki -> Och, byłoby wspaniale, ale niestety nie. Na samym dole tej strony jest napisane do kogo każde zdjęcie należy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba ominęła mnie jakaś większa dyskusja, ale...
    Uważam, że jesteś jedną z tych bloggerek, które prezentują doskonały styl, a oprócz tego pokazują coś więcej. Twoje miejsce na liście blogów powinno być wręcz wyróżnione, bo nie jesteś monotematyczna, a właściwie zawsze jakoś znajdujesz się w, hm, myśli przewodniej.
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ;) Podróżowanie to świetne hobby, ja czekam na dalsze notatki! Niestety nie jestem na tyle sprytna, by samemu wyszukiwać loty i hostele, więc miło mi będzie dalej śledzić Twoje podróżnicze przygody!:))

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja jeszcze na sekundę wrócę do poprzedniego tematu.
    Moim skromnym zdaniem, Baglady zamiast wychodzić z propozycją do innych szafiarek, powinna najpierw przedyskutować temat z najbardziej zainteresowaną, czyli z Ulą. Ostatni post stricte szafiarski Ula zamieściła 29 lipca, czyli 3 tyg. temu. Właśnie zerknęłam na listę polskich szaf i naliczyłam tam 64 blogi, które nie były uaktualniane od 3 tygodni WZWYŻ! (Uli blog w międzyczasie był update'owany na bieżąco, z tymże fotami z podróży). Czyli suma sumarum widzę tu rażącą niesprawiedliwość, czy te 64 blogi w najbliższym czasie również zostaną usunięte? Dlaczego nie zaczniecie od likwidowania blogów z dołu listy? Ula została potraktowana nieobiektywnie, przykre:(
    sorry, ale musiałam to napisać.
    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  6. boskie te legginsy. czy mówiłam Ci kiedyś, że masz śliczne włosy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogłaś chociaż zostawić komentarze komplementujące twój ubiór hehe.
    No trudno, napiszę to jeszcze raz, świetnie wyglądasz!:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej cenię sobie te blogi, których autorki prócz prezentowania ciuchów mają jeszcze tajemnicze "to coś". Czytuję blogi, które przykuwają uwagę dobrymi tekstemi czy niebanalnymi zdjęciami. W całej zabawie nie chodzi przecież tylko o pstrykanie sobie byle jakich fotek. Blogerki (te, które czytuję od dawna i regularnie) się starają, szanują czytelnika, a przede wszytkim to ciekawe osobowości.
    Twój blog jest jednym z moich ulubionych i będę go czytać bez względu na miejsce na jakiejkolwiek liście. Lubię czytać Twoje teksty, oglądać zdjęcia miejsc i posiłków :). No i uważam, że Twoje stroje najlepiej prezentują się na tle któregoś z europejskich miast ;).
    Dzisiejszy strój bardzo mi się podoba. Szczególnie buty i legginsy. Szkoda, że ja nie mogę tak na ulicę wyskoczyć ;).

    OdpowiedzUsuń
  9. też się dzisiaj zastanawiałam nad tymi fotami z nagłówka, są oszałamiające, jeśli chodzi o stronę techniczną nie wiem jak u innych, ale u mnie Twój nagłówek nie mieści się na screenie, może warto by było go nieco pomniejszyć, wyeliminowałoby to poprzeczny 'suwak'.
    a co do ciuszków, MIÓD.

    OdpowiedzUsuń
  10. zakochałam się w tej bluzce, ogólnie cały zestaw bardzo przypadł mi do gustu. Zazdroszczę wyjazdu do NY.

    OdpowiedzUsuń
  11. ouuu widzę, że poprzednie komentarze zostały usunięte, mam nadzieję, że skopiowałaś je sobie uprzednio, co jak co, ale na pewno za parę lat miałabyś niezły ubaw czytając te wszystkie głosy, które się odezwały w Twojej obronie:)
    Ula, wyglądasz rewelacyjnie, nic dodać nic ująć.

    OdpowiedzUsuń
  12. tuk-> Dyskutowałyśmy na forum. Twój argument też się pojawiał. W każdym razie dzięki za zainteresowanie sprawą;).

    pani mruk-> och ach, nie pamiętam!;)))

    Anonimowy-> Tamten post jest póki co w roboczych, więc jeśli nadejdzie dzień "nielubieniasiebie" wrócę do niego i będę czytać komentarze aż padnę trupem zakochana w sobie;))). A tak na serio to- dzięki!;)))

    Anonimowy 2-> tak, oszałamiające! wybrałam do tego nagłówka moje ulubione flickrowe foty...Właśnie takie zdjecia chciałabym umieć robić...

    OdpowiedzUsuń
  13. ach, te buty...
    btw. lubię jak jesteś na zdjęciach z innymi osobami, wtedy widać jak jesteś drobniutka, sweeet.

    OdpowiedzUsuń
  14. strój dość 'drapieżny' ale Ty w nim bardzo słodko i niewinnie wyglądasz :) ps w przyszły piątek ruszamy w podróż przez Europę! chyba poszukam u Ciebie jakiś wskazówek, co i gdzie zobaczyć, gdzie przystanąć...

    OdpowiedzUsuń
  15. godzilla-> wspaniale! W razie czego- pytaj:)

    OdpowiedzUsuń
  16. jej, dopiero teraz zauwazylam nowy naglowek ;) sama go sklecalas? to pewnie zabralo troche pracy (sory, troche zielona w tym jestem)

    napisalam dluzszy komentarz do poprzedniego usunietego wpisu, ale nie ma juz sensu go zamieszczac
    napisze tylko, ze będę Cię czytac niezaleznie od tego, czy bedziesz na jakiejs liscie, czy nie
    mysle, ze mnostwo osob uczyni podobnie

    acha, bardzo przyjemny stroj :) podoba mi sie i bluzka i leggi


    odbiegajac troszke od tematu -czytalam komentarze do skasowanego posta i wniosek -pelno jest rozzalonych ludzi, marudziarzy, nie pasuje im, ze ktos sobie foty strzela i pokazuje ciuchy, blogi, jak kazde inne
    jeden o wedkarstwie, drugi o szafiarstwie (ale rym)
    pzdr ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestes naprawde bardzo madra i rozsadna - respect za tego posta :)[poprzedni tez widzialam]

    Oczywiscie chamskie komentarze pod adresem Baglady byly nie na miejscu, ale zarzuty o niesprawiedliwosc juz jak najbardziej - skoro, jak ktos zauwazyl wyzej, mnostwo blogow bardziej sie nadaje do 'odstrzalu' niz twoj, a kasowane nie sa.

    W kazdym razie, ja rowniez sie twym blogiem zachwycam, o czym juz pisalam ;) Uwielbiam go po prostu - piekne, swietnej jakosci zdjecia, cudowne widoki, te podroze achhhh! fantastyczne fotki jedzenia (kocham jesc) i oczywiscie twoje swietne ciuchy - no naprawde, cudowna mieszanka - miod dla mych... oczu ;)

    Ja rowniez uwazam, ze jest to o wiele ciekawsze, niz cykniecie sobie fotek w ubraniach, napisanie ktore z jakiego sklepu i koniec.

    Wklejaj sie jak najczesciej! Pozdrawiam :)

    Magda

    OdpowiedzUsuń
  18. Uleńko, chciałabym miec taka córke jak Ty!Mądra, piękna, urocza dziewczyna z kokardka we włosach:)
    Pozdrawiam!
    Olesia,mama Miłosza.

    OdpowiedzUsuń
  19. wow, widze że ominęła mnie jakaś afera :P
    nie jestem w temacie, więc nie będę sie wypowiadać, powiem tylko, nawiązując do tego co napisałaś o opinii niektórych o Twoim blogu, że jest "nie na temat" - ja sie z tym nie zgadzam, uważam, że on jest po prostu na 2 tematy - szafa + podróże :P

    OdpowiedzUsuń
  20. masz klasę, Ula! świetnie, że nie skończyło się na obrażaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mne też ominęła afera :))
    nic nie zmniaj,moda i podróże=super połączenia
    sama moda jest dla mnie taka nudna i płytka.
    śwetny blog,bravo!

    OdpowiedzUsuń
  22. Boskie te leginsy i Twoje minki. Tło do zdjęć dobrałaś rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. heeej, ale przynajmniej coś się w końcu działo! :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. buty!!!!!!!!!!! bosssskie..

    OdpowiedzUsuń
  25. bosko wyglądasz - jak zawsze zresztą ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. widzę, że ominęła mnie jakaś gruba sprawa...
    kiedy wyjeżdzasz do NY?
    już się nie mogę doczekać fot stamtąd!
    drapieżny wygląd, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  27. praktycznie całość w tym poście ma podobną kolorystykę, nie ma wyrazistych kontrastów ale stwierdzam, że fajnie to wszystko zagrało.
    pozdrawiam, Doti

    OdpowiedzUsuń
  28. ouuu, dzisiejsze komentarze to sielanka w porównaniu z wczorajszymi hehe. Faktycznie, część osób trochę poniosło, ze mną na czele, przyznaję się bez bicia, ale tak to jest jak się działa pod wpływem impulsu, a anonimowość w internecie tylko to ułatwia:/
    Ula, świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem pod wrażeniem Ula. Rzadko ktoś w internecie potrafi się tak ładnie zachować.
    W Twoją stronę płynie ode mnie duży szacunek i uznanie.

    Pozdrawiam jeszcze serdeczniej niż zawsze!

    K.

    OdpowiedzUsuń
  30. kochana .. co jak co ..
    ale TY powinnaś zajęć chociazby moje miejsce w Liście Polskich szaf :) ..
    zasługujesz na to jak nikt !

    OdpowiedzUsuń
  31. MEGA legginsy :) I starsznie zazdroszczę torby - jest dokładnie taka, jaką sobie wymarzyłam. NIe wiem czy kupiłam na all. czy w realu, ale ja nawet nie próbouje kupić przez allegro bo 10 razy bym przepłaciła:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dobrze, to skoro zamykamy temat związany z listą szaf, to pozostaje mi tylko powiedzieć, że outfit boski, lubię monochromatyczność w takim wydaniu.

    butyy!

    (a NY zazdroszczę jak jasna cholera)

    OdpowiedzUsuń
  33. nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło, ta sprawa pokazała ilu masz wiernych fanów.
    Ula, tak trzymać:)
    agu

    OdpowiedzUsuń
  34. i ja dodam coś od siebie :) na początek twój strój, który bardzo się mi podoba :) umiesz łączyć wzory.
    po drugie w światowym szafiarstwie jest wiele dziewczyn, które oprócz mody prezentują na blogu coś jeszcze, w końcu blog to pamiętnik :)
    takim przykładem jest ona:
    The cherry blossom girl

    mój blog tez nie można uznać w pełni za szafiarski bo nie tylko prezentuje to co nosze, ale i moje prace, dlatego jego widownią są tez osoby z świata hand made :)

    każdy z nas ma jeszcze inne pasje oprócz ubioru więc skoro niektórzy się tu realizują na zasadzie pięknych fotek ( bo interesuje ich fotografia ) i stylizacji na nich ( a sami się nie prezentują tylko ubierają innych )to o co chodzi ? :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Aga ( kosmonautaa@o2.pl )19 sierpnia 2009 15:16

    a ja dodam, ze mozesz wiecej przepisow swoich dodawac! ;>

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja nawet nie chce byc utozsamiana z "szafiarkami". Samo slowo uwazam za glupie do granic mozliwosci a Twojego bloga bardzo lubie, za to ze jest zapewne jednym z najciejawszych blogow na tej calej liscie baglady.

    OdpowiedzUsuń
  37. Niektórzy przesadzają, ale co można poradzić? jak zdefiniować szafiarstwo? To trudna sprawa.
    Ty typową szafiarką nie jesteś, ale to właśnie jest fajnie. Uwielbiam czytać o Twoich podróżach.

    OdpowiedzUsuń
  38. hahahaha Pani Baglady zaszalała, chyba jej sie nudziło. Żal...

    Najlepszy szafiarski blog ever! Taki urozmaicony, kolorowy, a o autorce nie wspomne, śliczna, mądra, oczytana dziewczyna. Naprawdę to wszystko mmie tak zaskoczyło, to całe zwirowania, w sumie nawet przykro mi się zrobiło. Ale ludzie to ludzie...

    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  39. Cześć:) mam do Ciebie ogromną prośbe:) mam pytanie dotyczące biletów lotniczych ..
    mówiłaś wcześneij ze posiadasz karte visa electron dzięki której nie płącisz za dodatkowe koszty podrózy tak?? bo zobaczytałam na stronie lini ryanair że ta karta zwalnia z opłat manipulacyjnych ale zostają jeszcze opłaty za podatek i rezerwacje online? czy w takim razie ta karta pozwala nam nie płacic tych dodatkowych rzeczy co napisałam wyżej czy nie .. przepraszam ze tak pisze pokretnie ale planuje pierwszy raz podróż i zależy mi bardzo na tych tanich biletach..;)
    odpisz jeśli możesz..:) dziękuje z góry
    Magda:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Slicznie wyglądasz, uwielbiam twoje fotorelacje i twojego bloga, własnie za różnorodność. Jest i szafiarski i o podróżach i w czym jest problem...

    OdpowiedzUsuń
  41. Po tej całej akcji nie zostaje mi nic innego jak dodać Cię w końcu do mojej listy ulubionych. Nie wiem czemu do tej pory tego nie zrobiłam ;) Przynajmniej zawsze "będę Cię miała" pod ręką ;)
    A wyglądasz prześlicznie jak zawsze :D Świetny t-shirt :)

    OdpowiedzUsuń
  42. a tak wogóle dostało isę baglady bo chwilowo jest szefowa ale tego typu wybory nie sa łatwe :)

    OdpowiedzUsuń
  43. 6roove-> Tak, ale użyłam do tego specjalnego programu, więc nie była to aż tak mordercza praca na jaką wygląda;).

    Anonimowy (nie mogę zliczyć który)-> Do NYC wylatuję 31.08.

    Addicted-> Kupiłam ją w Primarku, a na allegro były/są rzeczywiście dwukrotnie lub kilka razy droższe;)

    kosmonautaa@o2.pl -> Postaram się!:)

    Magda-> Dzięki tej karcie nie płacę za placenie kartą, czyli tych 30zl czy cos takiego. To jest przy kupnie biletu ostatnia płatnosc. Podatki i wszystko inne się do tego nie wlicza, tylko zazwyczaj kiedy kupuję tak tanio bilet, to podatki wynoszą 0zł, bo taka jest akurat promocja;).

    OdpowiedzUsuń
  44. super dziękuję Ci bardzo..;) atak ogólnie jestes neisamowita. :) dzięki tobie zaryzykuje i spełnie swoje marzenie o podrózach..;)
    Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  45. Magda-> To ja dziękuję i cieszę się, że mogę pomóc komuś spełnić marzenia:).

    OdpowiedzUsuń
  46. A ja właśnie lubię Twojego bloga za jego nietypowość. Nie ma w nim zdjęć ciągle pod tą samą ścianą lub szafą co jest bardzo częste wśród szafiarek. Ty pokazujesz to samo co one, ale w o wiele ciekawszy sposób, czasami są wpisy typowo ubraniowe, a czasami pokazujesz swoje ciekawe zestawy wkomponowane w opis swojej podróży. Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wg mnie Twoje podróże są atutem i cechą Twojego bloga. Jest to nierozelwalnie związane z Twoim stylem życia, więc czemu by tego nie pokazywać.
    Pozatym mam proste rozwiązanie, na zdjęciach z podróży też przecież jesteś w coś ubrana, więc na odczepnego można na koniec podpisać co jest z kąd i tyle : D
    Mimo wszystklo, czy będziesz na liście szaf, czy nie, ja mam Twojego bloga w ulubionych, więc i tak będę go odwiedzała.
    Poza tym, jak narazie jesteś moim oknem na świat. Przynajmniej tyle mogę zwiedzić xD
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  48. Powiem tyle - eh. ;)
    Twój blog należy do jednego z moich ulubionych i będę go odwiedzać ZAWSZE ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  49. fajny blog :))chciałabym wiedzieć czy te buty są stabilne i wygodne??chciałam je kupić ale nie wiem czy warto?

    OdpowiedzUsuń
  50. Karolina-> jeśli umiesz chodzić na wysokich obcasach, to te są wygodne i stabilne jak na tą wysokość;).

    OdpowiedzUsuń