15 kwi 2011

...

Chyba troche za poważnie jest ostatnio na blogu, pora wrzucić jakiś luzniejszy temat dla odmiany;).



Ta pelerynowa kurtkę z Urban Outfitters przenosilam większość zimy. Mam nadzieje, ze nie będę już jej potrzebować w tym roku.

Sprzedałam ostatnio do second handu pare ciuchów i wymienilam m.in. na ten kapelusz.

Niedawno zakupione spodnie z American Eagle i jedyne w mojej szafie, które nie są za ciasne lub porwane (tzn. zniszczone w wyniku noszenia;) ).

Plecak kupiłam kiedyś z przeceny w UO. Lubię go, bo nie zawsze jet wygodnie mi z torba, a poza tym cieżko jest znaleźć plecak do którego pasowaloby jakies inne ubranie niż sportowe.

Zima załapalam sie na roczna darmowa prenumeratę Newsweek'a. Biorąc pod uwagę, ze to tygodnik i każdy numer kosztuje prawie 5$, to naprawdę fajna sprawa. Za roczna prenumeratę Glamour zapłaciłam z kolei 10$ z Grouponem.

Pewnie wyglądam na osobę uzywajaca tylko mydla, ale poza nim używam jeszcze kilku innych kosmetyków;).

Zeszyt z UO.

Podoba mi sie sukienka, ale jednak wyglądam w niej trochę klocowato. Ma jeszcze metki i powinnam wystawić ja na Allegro, ale tak zabieram sie ze wszystkimi rzeczami od pól roku.

Serwetki;).



33 komentarze:

  1. szkoda,że u nas Groupon proponuje głównie wyjścia do restauracji albo zabiegi kosmetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow jaka transformacja bloga!!!
    PS nie oddawaj tej sukienki!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. wystawiaj już sukienkę na allegro ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy z 21:23-> bez przesady z ta transformacja, był czas, ze takie tematy na blogu przeważały;). A sukienki nie oddam, jeśli już to sprzedam, bo niestety wyglądam w niej dość potężnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. `Pewnie wyglądam na osobę uzywajaca tylko mydla` zabiło mnie to haha :D:D:D

    Sukienka prześliczna. Ja bym zatrzymała!

    Zielony Banan.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja poproszę znak sygnał że jest na allegro :)śliczna jest.

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienka piękna, chętnie bym ją przygarnęła, również czekam na sygnał, że jest już na allegro :)

    OdpowiedzUsuń
  8. te pudry z loreala sa swietne,tez ich uzywam

    OdpowiedzUsuń
  9. jak ładnie się tu zrobiło :D

    u nas na grouponie była prenumerata in style i elle :)
    podoba mi się plecak, kapelusz i sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też bym sukienke zatrzymała;)))) oj ja już zimowe rzeczy chowałam 3 razy.. i ciągle je wyciągam;///

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna sukienka i peleryna! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja chętnie kupię sukienkę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka jest cudowna, serwetki i zeszyt stylowe!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie notki :> Moja koleżanka zakochała by się w zeszycie, bo uwielbia ptaki :>

    OdpowiedzUsuń
  15. dziewczyny, a te perfumy czy tam wody toaletowe z body shopu długo się trzymają? nigdy nie miałam i jestem ciekawa :)

    ola

    OdpowiedzUsuń
  16. ten plecak i sukienka są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  17. niech One tam wyżej biją się o sukienkę :), ja z chęcią przygarnę plecak hi hi hi, jest naprawdę fajowy i bardzo oryginalny.pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak będziesz obchodzić Wielkanoc??

    OdpowiedzUsuń
  19. Ula, te pudry L'Oreal o których ktoś pisał - po co Ci aż tyle kolorów? Jakoś z nimi eksperymentujesz? Fajne są? W ogóle zrób post o swoich kosmetykach ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. ja nie mogę nosić takich sukienek, bo mam duży biust i wyglądam strasznie - jak mleczna krowa. mogę nosić tylko z głębszym dekoltem. z resztą ty Ula też chyba masz fajny biust...? może dlatego piszesz, że wyglądasz w niej klocowato?

    ola

    OdpowiedzUsuń
  21. ola-> To mgielka do ciała, wiec nie można sie po niej wiele spodziewać, ale trzyma sie całkiem ok.

    Anonimowy 21:27-> Prawdopodobnie nie będę obchodzić...

    Anonimowy z 22:34-> Nie miałabym co napisać;). Jeden to jest puder matujacy, a drugi to róż do policzkow, są ok.

    ola-> Fajnym bym go nie określiła, ale dokładnie, jest za duży do tego typu sukienki, a dodatkowo mam szerokie bary. Dużych dekoltow nie lubię nosić, wiec ogólnie to cieżko mi cokolwiek dobrać, w czym bym sie sobie podobała od pasa w gore...

    OdpowiedzUsuń
  22. kapelusz i sukienka są cuuudne, a plecak też bardzo fajny! chętnie nosiłabym taki do szkoły.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ula, nie wiem czy tlyko ja mam taki problem, ale cąły boczny pasek zjechał na dół i jest dopiero pod notkami...

    Katie
    http://thewritersfancy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Dawno już na Twoim blogu nie było takiego posta, kiedyś częściej wrzucałaś swoje stylizacje itp. Na prawdę fajnie się to oglądało:)Może byś do tego wróciła?

    OdpowiedzUsuń
  25. dlaczego nie będziesz obchodzić świąt? pisałaś gdzieś że tatusiowie chodzą do kościoła, więc myślałam że są katolikami.

    OdpowiedzUsuń
  26. Od kilku dni nie wyświetla mi się w ogóle prawa część bloga (ta z mapką świata i twitterem czy co to tam jest), wiesz może dlaczego?
    Oriko

    OdpowiedzUsuń
  27. About me-> ja tez myślałam, ze to tylko na kompie mojej koleżanki, ale po przeczytaniu Waszych komentarzy widzę, ze u wszytkich. Nie wiem co sie stało, ale jak wrócę do domu, to postaram sie naprawić.

    Anonimowy 18:25-> w najbliższym czasie na pewno nie. Ubieram sie nudno, bo odkąd przytylam, odpuscilam sobie fajne ciuchy i dbanie o wygląd. A nawet gdyby było inaczej, to i tak nie ma kto robić mi zdjęć.

    Anonimowy z 21:13-> są katolikami i chodzą co niedziele do kościoła, ale co ma jedno do drugiego? Oni pewnie pojadą do swojego domu na wsi, a ja wole zostać sama na Manhattanie zamiast obchodzić święta z nimi. Poza tym tutaj, to jest tydzień jak każdy inny, niektórzy maja piątki wolne, ale to wszystko.

    Oriko-> Przeczytaj proszę pytanie i moja pierwsza odpowiedz:). Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  28. Musi być ciężko praktykować religię, która cię potępia...

    OdpowiedzUsuń