28 kwi 2011

Central Park in Spring.

Były zdjęcia z Central Parku jesienią, teraz dodaję wiosenne, a zima? Jak mogłam nie zapomnieć sfotografować park zimą?! Momentami był tak zaśnieżony, że nie było mowy o przebiciu się przez zaspy, to fakt, ale nawet teraz wiem, że mogłam się chociaż raz poświęcić. Nie potrafię powiedzieć czy zapomniałam, czy to wina zniechęcającej do wszystkiego zimy, ale jestem zawiedziona, bo taka okazja może się już nie powtórzyć...
Fotografie są sprzed dwóch tygodni (zrobione przy użyciu obiektywu 85mm) i tygodnia (fish eye). Byłam zaskoczona, że w ciągu 7dni tyle się zmieniło, więc na dzień dzisiejszy zdjęcia są jeszcze mniej aktualne;).






















39 komentarzy:

  1. ależ tam jest pięknie :) Świetne zdjęcia.
    Uwielbiam przeglądać Twój blog :)
    Pozdr Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham Twoj blog i zawsze z zapartym tchem czytam, co ciekawego znowu Cię spotkało. Central Park - marzenie, żeby się tak znaleźć. Cudowne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia, aż czuć wiosnę (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są niesamowite! Mam nadzieje, że i mi kiedyś uda się odwiedzić NYC i wybrać się na spacer do Central Park :)
    Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Na tym placu to ta fonntanna z Angels in America, nie?

    OdpowiedzUsuń

  6. Dziękuję dziewczyny!

    Anonimowy z 14:33-> Nie oglądałam, ale na pewno, bo ta fontanna pojawiła się w mnóstwie filmów, jest najpopularniejszą fontanną Central Parku;).

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnie jest niesamowite! ale tam ładnie, tak inaczej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa, jakie ogólnie posiadasz obiektywy...? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba po raz pierwszy moge powiedziec ze podobaja mi sie zdjecia z fish eye'a (bo ogolnie ich nie lubie).
    W NYC dwa lata temu trafilam na moment kiedy jakis pan prosil o reke. Wlasnie pod ta fontanna w Central Parku. Pewnie dlatego to miejsce dobrze mi sie kojarzy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy z 14:44-> Canon 50mm 1.8, Tamron 17-50mm 2.8, Rokinon 8mm 3.5 i Canon 85mm 1.8, ale ten ostatni zamierzam niedługo sprzedać i kupić 30mm.

    OdpowiedzUsuń
  11. CUDOWNE! Można prosić je na e-mail? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy z 14:57-> A próbowałaś pobrać z flickr? Wybierz rozmiar i daj znać, czy da się ściągnąć: http://www.flickr.com/photos/42829923@N08/5663517752/sizes/l/in/photostream/

    OdpowiedzUsuń
  13. Da się, dziękuję! Jesteś wspaniała :D

    OdpowiedzUsuń
  14. wooow super foty!

    OdpowiedzUsuń
  15. super focisze. najlepszy wpis chyba, w sensie najładniejsze zdjęcia ze wszystkich twoich jakie dotychczas widziałam :P śliczne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeden z moich ulubionych postów! Drugie zdjęcie i odbicie i odbicie drzew w kałuży, ach! Więcej !:)

    OdpowiedzUsuń
  17. tobie to tylko pozazdrościć.. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ej kobieto! wez zrób coś zeby zaczać na tym zarabiac bo te zdjecia sa PRZECUDOWNEJURODY!! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne zdjęcia, ahh ! Uwielbiam Twoje fotorelacje!

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiekne zdjecia Ula! Jak zobaczylam te fontanne tez od razu pomyslalam o Angels in America, polecam!

    OdpowiedzUsuń
  21. wspaniałe zdj!
    można wiedzieć jakim aparatem robisz zdj? ewentualnie, jakiego uzywasz obiektywu?

    pozdrawiam xoxo,
    www.fashionswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdjęcia, chyba od tej pory będą jednymi z moich ulubionych, jeżeli chodzi o te, Twojego autorstwa. Drugie zdjęcie jest po prostu niesamowite :) Pol

    OdpowiedzUsuń
  23. jak w krajach anglojęzycznych ludzie wymawiają nazwę "Zara"? tak jak my czy jakoś inaczej? przyszło mi to pytanie do głowy bo dziewczyna całująca się z chłopakiem przy fontannie ma obok siebie siatkę z Zary :)

    Pozdrowienia, Ulu :)


    ola

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo piękne zdjęcia! szczególnie podoba mi się to z całującą się parą przy fontannie:)
    i mam taką prośbę: robisz śliczne zdjęcia, nie przerabiaj ich tak nienaturalnie na niebiesko/żółto/"retro":p
    a odnośnie spacerowania- po prostu chodzisz po central parku i znajdujesz te miejsca? pamiętam, że ja zawsze miałam problem, żeby dotrzeć do fontanny z alicją w krainie czarów:p central park jest gigantyczny i nigdy nie mogłam znaleźć tego, co chciałam :D za wyjątkie jeziora jackie kennedy:D tak strasznie zazdroszcze ci tego, ze mieszkasz w nyc, mozesz codziennie biegać dookoła jeziora!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. ooo! Na 6 zdjęciu jest restauracja w której w którymś odcinku Seksu w Wielkim Mieście Carrie i Mr.Big sie spotkali! miło takie coś zobaczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ula! Uwielbiam Twoje zdjęcia!

    Amelia

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdjęcie z całującymi się - :O :O :O <3

    OdpowiedzUsuń
  28. super zdjęcia... a ta parka całująca się przy fontannie jest słodka :P
    J.W.

    OdpowiedzUsuń
  29. ola-> Tak, zazwyczaj ludzie wymawiają "Zara", a czasami pierwsze "a" czytają jako "e".

    Karolinkie-> To nie jest styl retro, ale bez przeróbki moje zdjęcia często wyglądają dla mnie gorzej niż bez.
    Co do Central Parku, to pamiętaj, że tu mieszkam (i to jeszcze 4 ulice od parku), więc nie muszę niczego szukać, zwłaszcza tak popularnych miejsc. Przeszłam się po parku kilka razy na początku roku i nietrudno było zapamiętać gdzie co się znajduje, aż tak wielki to on nie jest;). Natomiast nie zdarza mi się praktycznie chodzić po CP powyżej 90 ulicy, bo jest mi nie po drodze;).
    Moja koleżanka i kolega biegają czasem wokól jeziorka JK, ale ja niestety średnio lubię biegać, nie miałabym motywacji do regularnego biegania i nie korzystam... Może w końcu mi się zachce, oby.

    Anonimowy z 20:42-> Tak, to najsłynniejsza restauracja w CP- Boathouse :).

    Amelia-> Miło mi!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ula, jesteś naprawdę dobra w tym, co robisz :) Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  31. pięknie, pochodziłabym sobie po nim :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Anglesy koniecznie do obejrzenia - bardzo nowojorski film (mini-serial w zasadzie) i Streep, Pacino - cud-miod wszystko razem.

    OdpowiedzUsuń
  33. Te zdjęcia to najcudowniejsza rzecz jaka mogła mnie dziś spotkać, po całym dniu nauki! Przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny blog:)
    oddaje klimat NYC, miasto które kocham mimo że nigdy tam nie byłam...
    jesteś wielką szczęściarą...:)
    będę tutaj zaglądać częsciej:)
    obiecuję:)
    zapraszam też do mnie http://sweetlittledreamworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ulu polecam bieganie,oby Ci się zachciało!
    A ja znów chciałam zapytać o longboarda,monitorowałam ostatnio sklepy internetowe i Allegro i w końcu pojawiło się coś mało ryzykownego finansowo jak na początkującą i chciałam zapytać czy myślisz że się nada? http://allegro.pl/longboard-deskorolka-tempish-krown-abec7-i1577782782.html
    Masz podobną może?

    Pzdr
    Marcelina

    OdpowiedzUsuń
  36. cudne zdjęcia naprawdę aż się ciepło na sercu robi :)

    P.S http://allegro.pl/aparat-sony-dsc-s930-rozowy-idealny-i1584106551.html ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  37. Zdjęcia cudowne, mimo,ze posiadam lustrzankę już jakiś czas to nadal nie mogę ustawić parametrów, żeby wychodziły mi zdjęcia takie jak twoje, może powiesz mi co mam przestawić w aparacie żeby uzyskać taki efekt? a nie chcę ściągać programów z internetu. a może możesz poradzić jak uzyskać fajne efekty, ustawić opcje w aparacie żeby wyszły fajne zdjęcia. Pozdrawiam, Paula

    OdpowiedzUsuń
  38. wtrafiłam tu przypadkiem! bardzo ciekawy blog,miło się ogląda Twoje zdjęcia, bo są naprawdę dobre.
    Pozdrowienia z deszczowej Wawy:)

    Kasia

    OdpowiedzUsuń