27 kwi 2011

Haircut with bangs.

Niewiele mam za sobą poważniejszych zmian fryzury. Pamiętam skrócenie włosów po Pierwszej Komunii, ścięcie "na chłopaka", które było życiowym błędem, ale nigdy przedtem nie miałam grzywki. Fryzjerzy zawsze wmawiali mi, że nie nadaje się do moich włosów.
Nigdy też nie farbowałam ich (co najwyżej szamponem) i tak już chyba zostanie, dopóki nie zacznę siwieć.
Po kilku latach zapuszczania włosów i nijakiej fryzury chciałam w końcu coś zmienić, nie ruszając przy tym długości. Jestem zadowolona z efektu, ale zobaczymy jak będzie z układaniem i podcinaniem tej grzywki. Może niedlugo będę miała jej dość, chociaż i tak nie mam w głowie żadnej innej fryzury.
Tak w ogóle to grzywka, którą chciałam mieć była krótsza, o innym kształcie, ale fryzjer uznał, że nie sprawdzi się na moich włosach. Echh... Ile to razy szłam do fryzjera ze zdjęciem idealnej fryzury i nadzieją, że też tak będzę wyglądać? Mnóstwo. Niestety to nigdy nie działa;).




61 komentarzy:

  1. jest ślicznie! grzywki pasują osobom o takim kształcie twarzy jak Twoja:) i wcale Cię ta fryzurka nie postarzyła-wręcz przeciwnie:D

    dzieci Cię poznały? :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka grzywka mi się podoba, a Ty masz lepsze włosy do niej. :)
    Fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy znasz inne blogi au pair, niekoniecznie z USA ?

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo, bardzo, bardzo dobrze!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super. Masz bardzo gęste włosy i było z czego tę grzywkę zrobić ;) Wyglądasz naprawdę ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale śliiiicznie! i przeczytałam: "Frajerzy zawsze wmawiali mi, że nie nadaje się do moich włosów." :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Sluszna decyzje, wygladasz fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. nie dawno przymierzałam sobie włosy, żeby zobaczyć jak bym mniej więcej wyglądała z grzywką. moje policzki nagle stają się ogromne:D więc gdy zobaczyłam te zdjęcia to stałam się zazdrosna! jak to możliwe że niektórzy wyglądają z grzywkami tak dobrze... i bo ja wiem, naturalnie? ja byłabym strasznie sztywna, bo moje włosy od kilku lat są jednym wielkim bałaganem i nie poświęcam im dużo uwagi(dopóki są zdrowe i nie mają rozdwojonych końcówek jest okej:). swoją drogą chciałam jeszcze powiedzieć, że na zdjęciu z kitką wyglądasz ślicznie - masa dziewczyn kiedy sobie zrobi taką fryzurę wygląda źle a ty wręcz przeciwnie:)
    julia

    OdpowiedzUsuń
  10. hej, a o co chodzi z tym 1.05 najazd polaków na anglie? i dlaczego jesteś taka niepocieszona z tego powodu?
    julia(jeszcze raz)

    OdpowiedzUsuń
  11. już pisałam wczoraj na fb, ale się powtórzę: ślicznie :D

    ja też mam ograniczone zaufanie do fryzjerów, oprócz ścięcia włosów na boba po komunii i jednej nieszczęśliwej w skutkach wizyty, gdzie zamiast wycieniowania, fryzjerka obcięła mi ok 30 cm z długości i na dodatek zaczesała na brook logan z wczesnych lat 90tych raczej fryzur nie zmieniałam jakoś radykalnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz, fryzjer miał rację ;P

    Monika.

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się :)
    mi też zawsze fryzjerzy wmawiają że nie mogę mieć grzywki. efekt? prawie 19 lat i przez całe moje życie ani krótkich włosów, ani grzywki, ani nic, bo za każdym razem słyszę, że to nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. super! :) miałam to samo, każdy fryzjer mówił,że grzywka nie dla mnie - a jak się okazało, było mi w niej o wiele lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mysle, że w kwestii doboru fryzury jesteśmy do siebie bardzo podobne :) Dobrze, że zdecydowałaś się na taki look, krótsza grzywka raczej by się u Ciebie nie sprawdziła, dłuższa wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. super! zazdroszcze osobom ktora moga miec grzywke a jeszcze bardziej tym ktore wygladaja rownie dobrze z nia i ebz niej. Fryzura a'la Mała Mi wyglada wlasnie najlepiej jak ma sie grzywke!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam pytanie: sprzedajesz rzeczy na allegro?
    jesli tak prosze o Twojego nicka:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz uroczo, trochę jak Lily Allen w czasach świetności ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie wyglądasz,bardzo lubię twój blog:))

    OdpowiedzUsuń
  20. prześlicznie Ci z grzywką!
    ale chuuuudzina! ile masz wzrostu i ile ważysz, jeśli można wiedzieć? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jejku, też bardzo chciała bym grzywkę, ale mam zbyt gęste włosy i okrągłą twarz, więc niestety grzywka jest nie dla mnie. tobie z w grzywce bardzo ładnie, dodała ci dużo dziewczęcości :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nowa fryzura bardzo mi sie podoba, wygladasz bardzo dziewczeco i slodko.

    Pozdrowienia z Maine,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  23. hej mam takie pytanko.
    ty jak zabierasz ze sobą lustrzankę , to zawsze bierzesz ją do tej torby specjalnej, czy nosisz ją w swoich "innych" torbach?. nie jest to dla ciebie uciążliwe, ciągłe noszenie aparatu>??
    co to jest za obiektyw tamron? ;0 czym różni się od innych? pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładnie wyglądasz, ale chyba lepiej było Ci bez niej ;)
    Ale wiesz ładnemu we wszystkim ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ula, świetna zmiana! Zazdroszczę Ci, bo ja w takiej grzywce wyglądam jak buldog francuski, hahaha!

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy z 6:42-> dziwnie na mnie patrzyły, a Derek spytał czy zmieniłam kolor włosów ;).

    Anonimowy z 6:53-> Niestety nie pomogę, nie śledzę blogów au pair.

    Julia-> usłyszałam w radiu, ze od 1 maja Polacy bedą mieli takie samo prawo do zasiłków jak Anglicy, wiec zapowiada sie kolejna fala emigrantów. Nie widzę w tym nic pozytywnego, a ze może bede tam studiować to temat mnie interesuje.

    OdpowiedzUsuń
  27. naprawdę pasuje Ci ta grzywka ;)).

    OdpowiedzUsuń
  28. I actually think you look amazing! The fringe really suits you and it's always something fresh, innit? (:

    OdpowiedzUsuń
  29. super! uwazam, ze zmiana jak najbardziej na plus

    OdpowiedzUsuń
  30. wygladasz przeslicznie,bardzo Ci pasuje!

    Olga

    OdpowiedzUsuń
  31. wyglądasz super! ja za to myślę nad obcięciem włosów do takiej długości jak masz ty, może nawet jeszcze trochę krótsze- teraz mam prawie do pasa i mnie denerwują. ale nie wiem, czy będzie mi w takich dobrze no i jak się będą układały :P. może zaryzykuję, to w końcu tylko włosy... odrosną!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie Ci z grzywką.
    Wyglądasz bardziej dziewczęco, lekko :)
    Ja często przeklinam swoją grzywkę ale z drugiej strony jakoś nie umiem sobie wyobrazić, że się teraz jej pozbywam. choć już kilka razy chciałam ją zapuścić.
    Podcinam ją sama (poza wizytami u fryzjera). Ale kupiła sobie specjalnie nożyczki fryzjerskie, bo zwykłymi wychodziło to fatalnie.

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo Ci pasuje grzywka, nie mysle ze Cie postarzala dalej wygladasz mlodziutko, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Wyglądasz teraz jak Brodka :) Ślicznie Ci tak.

    OdpowiedzUsuń
  35. Kiedyś też zdecydowałam się na grzywkę i był to cel w dziesiątkę,uwielbiam ją, tylko najgorsze jest podcinanie, prawie co miesiąc. Mam nadzieję, że ty też pozostaniesz przy niej, naprawdę ładnie ci.
    Dagmara

    OdpowiedzUsuń
  36. do twarzy Ci w takiej grzywce! : ) ja też wiele razy idę z nadzieją do fryzjera, że moja fryzura będzie wyglądać jak na zdjęciu, ale praktycznie nigdy tak nie jest.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ula! Wyglądasz cudownie w tej grzywce :) zazdroszczę Ci takich gęstych włosów

    OdpowiedzUsuń
  38. EWE-> mam konto, ale dawno niczego nie sprzedawalam. Jeśli bede, to poinformuje o tym na blogu.

    Anonimowy z 13:25-> Chudzina??!! No proszę Cię... To najabrdziej nietrafne określenie z jakim moglabys sie do mnie zwrócić... Od roku mecze sie z rozmiarem bliskim nadwadze. Na dzisiaj waze 57kg i mam 158cm.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ula, wyglądasz prze ślicznie!!! Bardzo kobieco :)) Pozdrawiam, Karola

    OdpowiedzUsuń
  40. świetna zmiana :) ja łamałam się ze trzy lata, bo podobno moje włosy nie nadają się na grzywkę, zaryzykowałam i jestem bardzo zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  41. jak dla mnie super:)

    OdpowiedzUsuń
  42. WOW! Co za zmiana! Wyglądasz prześlicznie! Do twarzy Ci z grzywką!!:)

    OdpowiedzUsuń
  43. To twój macbook czy host rodziny? System apple Twoim zdaniem jest łatwiejszy w obsłudze i wygodniejszy niż windows?

    Mars

    OdpowiedzUsuń
  44. Mars-> Mój, przecież nie korzystałabym przez cały ten czas z kompa host rodziny:). Mac jest wygodniejszy i trochę prostszy, a obrazy są znacznie lepszej jakości, co też jest dla mnie b. ważne.

    OdpowiedzUsuń
  45. Ula, wyglądasz uroczo :) Mogłabym stwierdzić, ze jeszcze młodziej :D
    Też mam 158 i ważę 55 kg, i nie potrafię się zmotywować do odchudzania dłużej niż przez 1 dzień ;p

    OdpowiedzUsuń
  46. Moim zdaniem wyglądasz świetnie, tak ciekawie i stylowo! :D Bardzo korzystna zmiana! Z grzywką jest ciężko, to fakt (miałam jej różne warianty przez prawie 10 lat), ale zazwyczaj warto się pomęczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  47. zapłakana i pędząca do domu ile sił w nogach, i to bocznymi uliczkami co by czasem znajomych nie spotkać - to ja po przed ostatniej wizycie u fryzjera.Traumę miałam taką, że później zapuszczałam włosy :)i fryzjera omijałam szerokim łukiem. Ale dwa tyg temu znów nabrałam zaufania do tego fachu.Wyglądasz bardzo apetycznie, jak to mówi babcia mojej koleżanki.

    OdpowiedzUsuń
  48. czy mogłabyś powiedzieć jakie masz aparaty i czym się charakteryzują? stoję przed kupnem czegoś niekoniecznie cyfrowego, ale troche nie kojarzę jak typy można znaleźć. pamietam że masz na przykład diane.

    B.

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy z 15:04-> Aparat zawsze noszę w pokrowcu i dopiero wtedy w torbie. Jak co chwilę go używam, to przewieszam przez ramię (bez torby). Jest to dość uciążliwe, ale nic nie poradzę. Ostatnio mam jeszcze większy problem, bo często nie mogę się zdecydować, czy wziąć ze sobą cyfrówkę czy analoga i wtedy noszę oba!;P
    Tamron to firma, nie różni się niczym od innych obiektywów, chyba że masz na myśli jakieś konkretne modele.

    B.-> Mam Canona 550d, Pentaxa K1000, Diane F+, jedną Holgę w PL, ale ostatnio kupiłam też tutaj Holgę 135, choć jeszcze jej nie używałam. Dwa ostatnie są aparatami lomo, czyli 'zabawkowymi', a Pentax jest analogową lustrzanką.
    Miałam zrobić posta o swoim sprzęcie i zrobię. Nie pojawił się jeszcze, bo ostatnio jestem w trakcie małego zmieniania sprzętu i chcę poczekać, aż się sprawa ustabilizuje;).

    OdpowiedzUsuń
  50. Kochana, wyglądasz przecudownie w tej grzyweczce! Odmładza Cię ;) Mogłabyś powiedzieć w jakieś au-pair jesteś agencji, pewnie pisałaś ale mi umknęlo ;>

    OdpowiedzUsuń
  51. Ładnie ci z grzywką, teraz widać dopiero jak gęste masz włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy z 7:57-> Cultural Care.


    Dziękuję za wszystkie komplementy!

    OdpowiedzUsuń
  53. Uluu, ile Ty masz włosów! Dawaj trochę! ;]

    OdpowiedzUsuń
  54. Ślicznie Ci teraz :)

    OdpowiedzUsuń